C kullen - Intresselista
Den 13;e natten till torsdagen födde lilla Trollet 4 fina tjockisar som mår fint idag.
Färgerna är jag som sagt inte säkra på riktigt än, men det ser mer än troligt ut att det blir 2 blå och 2 egern.. En verkar bli wienertecknad (lite, ena framtassen), vad jag vet än..
Tänkte kolla om det finns några som är intresserade av denna vackra kull.
Mamman heter Prästkragens Sniff, kallas för Trollet hos mig. Fint blå wienertecknad hona med härstamningsbevis. Underbart temperament och väldigt kelen utav sig. Fluffig, men ändå inte värst så mycket pälsvård som man trott, lejonman och kjol. Älskar att bli borstad och få pälsen ompysslad.
Pappan heter Solställets Energy. En mycket stilig och ståtlig blå hane med stamtavla. Världens finaste ögon, väldigt snäll och älskar att kela. Inte så värst busig, utan mer för att ta det lugnt. Älskar att få pälsen ompysslad. Inte så värst fluffig, utan med lejonman.
Vid intresse, kommentera här, mejla till VictoriaHedelin_@hotmail.se eller ring till 0761 85 59 53. Går alltid att nå mig..
Intresserade;
Martina Liljeqvist, Umeå. Kön eller färg spelar ingen roll.
---
Bilder laddas upp vartredje dag..
Bilden i detta inlägg är taget den 15;e..
Glömde lägga till..
Transport ska nog gå att ordna om det är en lång bit och man inte vill åka den biten 
Putt!