(K) Kanin honor sökes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Halloj!
Jag skulle vara intresserad av 2-3 kanin honor. Jag finns på Österlen i Skåne.
Jag är intresserad av kanin honor, rasen spelar inte så stor roll, bara inte en rex eller en väldigt långhårig liten plutt, och rasen ska inte väga mer än 3 kg som vuxen. Om kaninen har stånde öron får den gärna ha man, men inte så mycket som en ren lejonkanin har. :P Och om den har liggande vill jag inte ha någon man.
Kaninen får alra helst vara ryss-tecknad då jag helt och hålet avgudar den teckningen. ^^ Annars skulle jag vara intresserad av brun zobel, tan, otter, någon cool färgad holländare eller cool färgad japan.
Hehe, jag är lite kräsen. 
Jag har 5 kaninhonor som är 3-4 år gamla, så om det inte skulle fungera så vill jag ha möjlighet att kunna lämna tillbaka kaninen.
Kaninerna kommer få gå i två stora gårdar som sitter ihop, så det blir som en stor gård, så dem kommer kunna skutta och gräva precis som de vill och så. :) Kaninerna kommer även ha möjlighet att få gå ut och in som de vill.
Om ni har någon liten tjej/några små tjejer så får ni gärna PM:a mig. :)
Ha det bra! :D //:'Cochon'
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
blocket är ganska smart att kolla! :)
Förresten, White svart skulle också vara en intressant teckning. :)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
#1 Har kollat där, men det är ingen där som har den teckningen jag är intresserad av… :/
#3 okej, ska hålla utkik och säger till om jag hittar en i den teckningen du tycker om :)
#2 Hihi, jaa Elvis finns ju ;) Ska kolla igen vad han är för kön när jag kommer hem till Linnea :)
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
detta är kanske intressant, det är i blekinge, men det är ju inte så långt! Kaninungar i Blue och tan står det! :)
www.blocket.se/blekinge!Kaninungar_Blue_and_Tan_33065557.htm?ca=22&w=1
oj, kom visst bara till blocket på den adressen :/ gå in på blekinge och sök på kaninungar så kommer det ''tan'' färgade kaninungar upp! :)

Jag har några Dvärgvädurar i färgen Svart otter, normalpälsade.
Jag bor 5 mil ifrån Växjö. Skicka privat meddelande vid intresse.
#5 Haha, gör det. :D Hoppas du har sett fel. 
#6 Aha, tack så mycket. :D
En färg till som jag är intresserad av är Viltgrå rödförstärkt. :P
Putt ^^
Hejsan :)
Jag har en blå hona dvärghare/dvärgvädur. hon är född 2005. Hon bor bredvid en kastrerad hane född 2003 som hon alltid sitter och gosar med, men han börjar bli väldigt gammal och jag är rädd för att han inte kommer leva så jätte länge till.
Så om hon skulle vara intressant? :)
Annars har jag en albino hona, född ca 2007, dvärghare. Fast med henne medföljer en skygg dvärgvädur i färgen madagaskar. En kastrerad hane.
Ditt ställe låter helt fantastiskt!
Hehe, tyvärr var det inte den färgen jag sökte, men tack i alla fall. :)