Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 685 ggr
[ninnakm]
0

(S) För hoppning

Hej!

Det här beslutet är inget roligt beslut att ta, men trots att det tar imot, har jag bestämt mig för att sälja min kanin Gucci.

Namn: Gucci

Född: 2009-12-23

e: Okänd

u: Okänd

Färg: Svart vit broakad

Ras: Lejonhuvad/Lejonhuvad dvv korsning

Anledningen är först och främst för att jag inte har plats, men även för att hon behöver komma till ett hopphem! Jag har tränat henne i hoppning, men eftersom att det inte är det jag håller på med, och kommer inte täla med henne, så ser jag hellre att någon annan får ta glädje av hennes kapacitet för hoppningen! Jag vet att hon kan komma långt, hon är inte avlad till det men det är inte det som är grejen, hon skulle kunna komma långt för att hon har viljan, det bara lyser om henne när hon hoppar! All fokus mot hindret. Jag ser även att hon kommer till ett hem, där hon kan få bo inne! Varför? Jo för att hon föddes innomhus, och trivs bäst där. Men jag har ingen möjlighet att ha henne inne. För ute är hon "småsurig"  men inne är hon underbar, så ett miljöombyte skulle vara bra för henne. Hon behöver även en kaninvan ägare, hon hugger inte eller så, bara morrar och naffsar i buren (ibland) Högrest för att vara av denna korsning.

gucci

Mer info på min hemsida, länk nedan. Mejla vid intresse: Fabulouskaniner@hotmail.com

[ninnakm]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

..gucciu

[ninnakm]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Putt för Gucci!