(K) Kaninungar!
Har gjort en tråd innan, men har en sak jag kan meddela! Söndag nästa vecka åker jag upp till Göteborg ''Bara för dagen'', kan då hämta en kaninunge på vägen hem om jag hittar en söt! :)
Ras: Dvärgvädur
Färg/teckning: japantecknad, wiener, vit b/ö, alla färger går bra (förutom vit rödögd), får se vad jag fastnar för! Min absoluta favoritfärg är ''viltgrå wienertecknad b/ö'', helt underbara! :)
Ögonfärg: Ingen stor betydelsa, gärna blå på wienertecknade, men som sagt, ingen stor betydelse! :)
Inte aggresiv!
Härstamsbevis eller stamtavla skall medfölja!
Köpes från seriös uppfödare!
Om du känner någon som har dvv som är leveransklara då, säg till!!
Bor själv i Skåne, så om du har en till salu där, TVEKA INTE!
Mvh Alma
Oj, glömde skriva kön! Det har ingen så stor betydelse!
Den ska vara normalpälsad (eller satin) men hälst normalpälsad, ingen rex, isåfall ska det inte synas (ska alltså bära det)
Åker upp till Göteborg i sommer med! Även till Örebro över midsommar!
Kan då hämta en kaninunge!
Kan även vara någon som kan transportera en kaninunge till dessa stället!
Tips: Liljedals kaniner :)
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
#5 okej, ska kika in! Tack
Ska även till Oscarshamn i början av juli! Hör av dig om du har en kaninunge som är leveransklar då! :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Varför vill du inte ha en rexpälsad?
Jag ska föda upp normalpälsade dvv :)

Jaha ok.
:)
Putt
Kan tipsa om f.d Stigfinnarbergets kaningård som nu heter Mystiquas. Ewa-Lena Bäcker. Hon bodde förut i Örebro men har flyttat till Karlskoga, inte så långt från Örebro.
Hon föder upp vit bö dvv och andra färger.
Jag har en hane där ifrån, fruktansvärt snäll och go. :)
#13 okej, ska kolla! :)