Hur är bäst att göra?
Halloj!
På fredag ska jag få hem min Vegas, och hon kommer få flytta in med 5 andra honor.
Hur gör man för att ha bäst chans att få henne accepterad av dem andra honorna?
//:'Cochon'
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
De kan träffas först sen kan man se om de acceperar varandra(Jag är ingen exper men vad jag har hört så kan man göra så eller så är de så när man ska paras men jag skulle nog tro att det funkar)
What doesn't kill you makes you stronger.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Jo, så hade jag också tänkt. :) Men jag funderar på om jag kanske borde sätta kaninerna på ett ställe där varken mina eller Vegas har varit på, så ingen har satt sitt revir alltså. Eller ska man låte dem träffas en och en?
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Jag skulle sätta de på ett ställe där igen av de har varit
What doesn't kill you makes you stronger.
Ha Vegas i en egen bur bredvid dom andra i några dagar så kan de lukta på varandra m.m (alltså med nät mellan varandra).
Vissa kaniner accepterar inte varandra heller, finns stor risk till att det inte alls kommer funka :P
Sedan kan man låta dom träffas på en neutral plats.
#3 Ok :)
#4 Ok, får ta och försöka det. :)