Namnförslag tack! :D
Snart är det dags för D-KULLEN hos mig och jag har alltid problem med att hitta på namn då jag oftast får minst 5 kaninungar. Jag behöver komma på minst 4 tjejnamn och 4 killnamn för att det ska kännas någorlunda tryggt ;) Alla namn ska börja på D och det behöver inte vara kanintypiska namn. Här är några jag har funderat över, säg vad ni tycker men kom också gärna med förslag! :D
Flickor: Denalie, Diana, Dina, Danielle, Dora, Dizzy, Dolly
Pojkar: Dallas, Darwin, Danny, Denver
(Som ni ser är pojknamn det svåratse..hjälp? :))
Kaninerna har tidigare år varit vitblåögda, eller svartvitbrokade med blåa ögon. Om det skulle hjälpa att veta.. ;)
// Tove
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dolly, Darwin och Dallas var dom enda namn jag själv skulle kunna ha på mina egna kaniner :)
Hona: Doris, Disah, Dorotea.
Hane: Dudley - (haha xD tänker på Harry Potter,) Dante, Dexter, Dennis, Douglas (har själv döpt en unge till det).
Jag tycker alltid att det är enklare att hitta fina pojknamn än flicknamn.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tema litterära figurer.
- Killar:
- D'Artagnan
- Don Juan
- Don Quijote
- Dante
- Dumbledore
- Diggory
- Doolittle
- Didrik
Tjejer
Dulcinea
Delacour
Dorothy
Dida
Dorotea, Dante och Dexter är jättebra! :)
#2Som sagt Dante är jättebra :)
Tack båda två! :)
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Tack, Darcy gillar jag :D
www.Zoorinas.webb.se