Resultatet
hihi va bra då!! =) det är ju alltid kul att hjälpa andra till det bättre! (hehe, man kan nog föresten inte hjälpa andra till det sämre) men men din kanin ser ju verkligen inte ut att vara 6-7 år!! hon ser ut som en ung och pigg kanin!! 
Medarbetare på Hundar.ifokus

hihi tack det var snällt sagt =) men jag skall byta till bättre pellets så kankse hon blir ännu "yngre" haha x)
måste också tilllägga att kanin.ifokus har nog hjälpt många att få upp sitt kaninintresse, som kanske annars hade svalnat! t.ex mig, mitt kaninintresse går alltid upp när jag varit här inne =)
Medarbetare på Hundar.ifokus

mm mitt med =) jag älskar kanin.ifokus! <3

Ja visst lär man sig mycke här :D :)

Ja absolut! :) Tänk vilken tur att kanin.ifokus finns! :D
Ja, innan jag blev medlem här var jag inte så framåt som yay nu ska ja till ninisarna , men sen blev medlem är jag så! :D jättebra att kanin.ifokus.finns! :D

När jag fick höra att mina tre foderninisar antingen skulle tas bort eller dyl. om ingen tog hand om dem fick jag nästan panik! Tre friska, snälla, härliga och kärleksfulla kaniner och två av dem är bara två år gamla också. Jag & Fanny började självklart ta hand om dem - inga djur ska behöva dö i onödan.
Och så hittade vi hit & har lärt oss otroligt mycket! Så mycket att vi till och med bestämt oss att skaffa kanin.
Tack för alla härliga tjejer här inne! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag tycker också att kanin.ifokus verkligen kan lära en sååå mycket!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Keligast jag fattar inte,jag ser ingen skillnad mellan de 2 bilderna…

#10 Kaninen har gått ner i vikt sen hon bytte foder!!
jaha!!Lite trööög