Era kaniner!
Det har säkert funnits en sådan här tråd men då gör jag en ny. Här kan ni lägga ut en bild på era/eran kanin/kaniner och skriva lite fakta om den/dem. Så får allihopa vet lite mer om varandras kaniner!
Kram Jossan! 
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Finns massa såna här trådar ;)
Men här är mina kaniner:
**Alex
**1 ½ år gammal lejonhuvad dvärgvädur/lejonhuvad kanin
Handuppmatad av min mamma. Speciell liten kanin. Kelig och jättesnäll. Fick hit han till mig hösten 2010, då mamma inte hade tid till han.
Han är pappa till Flizan.
**Tufsan
**Lejonhuvad dvärgvädur. Född 2006, så är 5 år iår. Pigg och alert, gillar att springa i sele. Dock överviktig (varit sedan hon kom hit sommaren 2009) men bantar ner lite i taget, men pigg och mår bra ändå. Helmysig och kelig kanin.

**Flizan
*Född 2 februari 2010, så hon är 1 år gammal. Lejonhuvad dvärgvädur/lejonhuvad kanin. Dotter till Alex.Mysig tjej, som kan säga ifrån när hon vill vara i fred, vaktar gärna matskålen/buren ibland (mest vid brunst). Helmysig med mycket päls! :)
*Albin
**Belgisk jätte. Född i maj 2008, så han är 3 år snart, fick han sommaren 2009, då de förra ägarna hade tröttnat. Min första jättekanin. Nyfiken härlig kanin. Gillar dock inte att vara i famnen, men gillar att mys på marken, och att hitta på bus ;)

Det är mina 4 kaniner 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ger mig på detta med!
Amber e min lilla hermelin/lejonhuvad kanin blandning. 1 år i mitten av maj. Jättemysig men har ett jäkla humör, en riktig bitch i mellanåt.
Boss är min lilla blandning mellan lejonhuvad kanin/ lejonhuvad dvv. han är född i nov-10. Världens goaste kanin, som verkligen vill vara med. Kommer när man ropar på han o e en pussig liten gosse.
Ninja, född mars-10. Lejonhuvad kanin, dock en väldigt stor sådan! En cool herre som älskar att vara lös o springa runt o jaga katterna! :) Han är en väluppfostrad liten herre med, ligger när man säger till han! En rolig liten Nin!
Kram /Tess
Super härliga kaniner ! :D
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Okej kan berätta om mina 2 kaniner då :)
Jeppe
Jeppe är en vit blåögd dvärgvädur född 14 November 2008 hos Liza på Myrans kaniner. Jeppe är mitt allt. Underbar kille som är betyder sjukt mycket för mig, går inte riktigt att förklara. Men han har aldrig bitit någon, sover väääldigt djupt, är men en hund än en kanin. Ex, när min syster och hennes kompis visade en dans för mig, så ställde han sig framför dom, och ställde sig på 2ben och undrade vad dom höll på med. Ja en riktigt speciell kille är Jeppe :) Älskad av alla han möter.
Dagis
Dagis är en havana winertecknad dvärgteddy kille född 9april 2009, Kommer från Lejongläntans kaniner. Dagis är väldigt speciell, och vi har gått igenom mycket tillsammans! Han är inte lika social som Jeppe, utan mer tillbaka dragen. Han har funnits med mig när jag var som mest deprimerad, och när jag som var gladas. Han har alltid funnits där. Jag har offrat mig så många gånger för honom, för han är så speciell. Han var väldigt aggresiv i buren, så han kastrerades för kanske några veckorsen, så nu håller vi på att gå igenom det. Han är som min lilla bebis, som man bara vill ta hand om :) Många blir förölskade i hans utseende ;)

Solvikens Kenji och Glittertassens Indy (Katja).
Mian sötnosar. Kenji har precis kommit hem till mig, och är en jättesnäll, men lite blyg japankille på strax över 3 månader.
Katja är en 2-årig havannahona. En riktig mammagris som älskar mat. Bara jag får hålla på med henne mycket. Hon undersöker allt, och vill sällan sitta still längre stunder.Klättrar upp för mina ben till famnen när hon vill hem eller in :P Då ska minsann mamma rädda henne!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hos mig bor Stampe och Skuttis två vilt blåzobel dvv. De är födda här hemma 2008 (tjuvparning) och är två underbara kaniner.
De är två riktiga kelgrisar och älskar att sitta och gosa. De är också väldigt nyfikna och undersöker mer än gärna nya platser. Är också väldigt kaxiga mot katterna här hemma.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men skulle för allt i världen inte vilja byta dem mot några andra. De är mina så lurvbollar! <3 ;)
Kramar Emma! :)
Bloggar även om mina kaniner på: http://emmaskaniner.devote.se/ Klicka in vetja! :P
#11 Får jag fråga varför han har sele och koppel inomhus :)
Söta kaniner alla har!:D
Vi skulle precis ta ut honom i trädgården
What doesn't kill you makes you stronger.
#13 Aha