Kanin iFokus

Kanin

Etikettutställning
Läst 695 ggr
Kassy
0

Fel epostadress?

Ha beställt ringar från SKAF men ej fått något svar, mejlat flera gånger grå olika epostadresser och så har jag betalat in, har dom sett min beställning då? Ganska akut med ringarna så dom går att trä på tassen..

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Kassy
0

Ingen som vet? :/

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

zezagena
0

Det kan ta 2-4 v innan du får ringarna levererade Flört

kaningodis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hur gamla är dina ungar?

Varför har du mejlat olika epostadresser? Om du går in på Skafs hemsida ---> Materiallagret ---> Blankett för beställning av ringar så står det där en epostadress.

En sak som kan vara bra att veta är att du troligtvis ej kommer att få svar tillbaka.

När jag har beställt ringar så har jag skickat ett mail och väntat några dagar, sedan ligger de i brevlådan. Det tog knappt en vecka. Jag ar också betalat in direkt men det behöverman nog inte göra då man får med en faktura.

Kastanjegårdens Kaniner

Kassy
0

Mejlade inte till olika epostadresser utan från olika epostadresser, men saksamma har fått hem ringarna nu ;) Men förra gången jag beställde fick jag svar så trodde dom ej skickat paketet denna gång:p Förra gången tog det nästan en månad, nu endast en vecka :)

kaningodis
0

Jaha, du menade så.

Skönt att allt löste dig! =)

Kastanjegårdens Kaniner