Gråter floder!!
Idag när jag kom hem från min kompis ulrika med albin var jag glad att va hemma igen =) men sen kom allt så fort..
molly min mormors hund blev avlivad idag, hon blev 6år och jag kan knappt fatta att hon är död! ='( är ute och går med henne, leker med henne. men inte nu mer!
men det kommer mer! mimmi är sjuk! hon äter knappt och hon är lite dålig i magen! inte hon också :'( albin börjar också må konstigt =/ *gråter*

Stackars dig! *tusen tröstkramar till dig*

#1 Tack! betyder mycket för mig
Åh, gumman =/ Ring en vetrinär, och du kan prova med att stödmata med spruta och ge henne det hon gillar mest av allt, som går att äta!
Många kramar!

skall ringa vetrinären imorron om hon inte blir bättre

Stackare! Jag håller med Myriis. Försök stödmata. Gå in på ett apotek och be om en 1 ml spruta (berätta att dina kaniner är sjuka så brikar man få en) gå in i en affär där de säljer barnmat och köp t.ex. morotspuré. När du kommer hem så fyller du sprutan med morotspuré, vatten elr vad du nu har köpt och spruta in i kaninens mun. Hoppas det hjälpte!
Lycka till
Robyn & Daime
Verkligen tråkigt att höra.. :(:( Beklagar.. Hoppas att allt löser sig till det bästa! Kram på dig, sköt om dig gumman!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Det lättaste brukar vara att "sätta" kaninen, och "trycka in" sprutan.