Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 409 ggr
Keligast
0

Gråter floder!!

Idag när jag kom hem från min kompis ulrika med albin var jag glad att va hemma igen =) men sen kom allt så fort..

molly min mormors hund blev avlivad idag, hon blev 6år och jag kan knappt fatta att hon är död! ='( är ute och går med henne, leker med henne. men inte nu mer!

men det kommer mer! mimmi är sjuk! hon äter knappt och hon är lite dålig i magen! inte hon också :'( albin börjar också må konstigt =/ *gråter*

Frida-L
0

Stackars dig! *tusen tröstkramar till dig*

Keligast
0

#1 Tack! betyder mycket för mig

myriis
0

Åh, gumman =/ Ring en vetrinär, och du kan prova med att stödmata med spruta och ge henne det hon gillar mest av allt, som går att äta!
Många kramar!

Keligast
0

skall ringa vetrinären imorron om hon inte blir bättre

Roobyn
0

Stackare! Jag håller med Myriis. Försök stödmata. Gå in på ett apotek och be om en 1 ml spruta (berätta att dina kaniner är sjuka så brikar man få en) gå in i en affär där de säljer barnmat och köp t.ex. morotspuré. När du kommer hem så fyller du sprutan med morotspuré, vatten elr vad du nu har köpt och spruta in i kaninens mun. Hoppas det hjälpte!
Lycka till
Robyn & Daime

Tina-A
0

Verkligen tråkigt att höra.. :(:( Beklagar.. Hoppas att allt löser sig till det bästa! Kram på dig, sköt om dig gumman!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

Det lättaste brukar vara att "sätta" kaninen, och "trycka in" sprutan.