Din mardröm.
Vad är din värsta mardröm som handlar om kaniner? Kanske att din kanin dör, att den rymmer? Att den skadar sig?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Min värsta mardröm är nog att Hampus skulle dö eller skada sig så att man var tvugen dö.
Det värsta som skulle kunna hända mina kaniner är att dem blev stulna till kamp. Alltså som byte för kamphundar.
att dom rymde och man hittade dom halvt uppätna eller nåt kanske..
Att Molly skadade sig så att hon var tvungen att avlivas eller att ett rovdjur tar henne och man hittar henne i ngn buske halvt uppäten. Men hon bur ju inne , bara ute på dan på sommarn så risken är väl inte så stor direkt…

#2 *Ryser* Det skulle vara hemskt!

Min värsta mardröm är att jag hittar mina kaniner
halvt uppätna - och det har ju hänt mig :'/
#6 Åh stackars dig! Hur gick det till ? Beklagar..<3
Min värsta mardröm är att hitta min kanin som ålar sig av smärta eller ligger och sprattlar och att jag inte hinner rädda den:S Uh:'(

#7 - tack. Det var vinter och hade precis snöat massor över natten, så jag gick ut för att titta till kaninerna, se till att dom hade vatten, mat etc. Sedan såg jag att något stack ut ur buren, vilket visade sig vara Alvin, den ene kanin. Sedan så såg jag att min andra kanin, bebina, låg i buren, fast med huvudet under, så att det kom ut på andra sidan, och så hade hon fått halva ansiktet uppätet ink. ögonen, Likadant Alvin.:'( När vi plockade bort kaninerna var det massa hål i buren. Vi tror att det var en Mink som gjorde det, eftersom den kom tillbaks sedan på dagen, men jag såg inte den riktigt :/ .
Min värsta mardröm är typ att skalman skadar sig eller nått och det är jätteakut! och jag inte kan göra något åt det.. utan att jag får se honom dö i mina armar typ =( usch hemskt!!!
Medarbetare på Hundar.ifokus

jag är konstant nojjig över eluttag. Komman det minsta nära dem så puttar jag bort honom. han har lärt sig nu att går man nära dom blir mamma knäpp. Önskar jag kunde försklara varför jag börjar ropa och veva med armarna så han förstod.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Det värsta som skulle hända mig var om alla kaniner var borta eller alla låg döda i buren. Eller att någon tog dom till hundkamp. Som har hänt mig ..

Jag säger som myriis (#2) =(

Håller helt med Myriis. Jag skulle inte klara att överleva om min nin blev stulen till kamp… Jag skulle inte kunna överleva om hon dog över huvud taget. Jag skulle absolut bli sååå jävla (ursäkta språket xD ) knäckt om Daime dog och jag märkte att det var mitt fel…

11# Har någon tagit dina kaniner till hundkamp!?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
min värsta mardröm är att jag inte får en kanin i födelsedagspresent i maj!
Det värsta som skulle hända min är att någon snor den och ger den till tigrarna på zoo. Eller använder som levande mat till annat djur, t.ex orm