Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 246 ggr
twinnie
0

Tekniska Museét?

Någon som varit på teknsiska muséet's 4D bio? Ska dit imorgon med min syster och hennes son. Det ska tydligen vara 4D (istället för 3D som det är på cosmonova) och stolarna man sitter i rör på sig :O

Är skitskrajj xD Någon som varit där? :)

Tina-A
0

Jag tycker det låter jätteroligt, men jag läste i tidningarna att det inte var lika ballt som det lät :( Att stolarna rörde sig likadans vare sig man var i en snöstorm eller flög lugnt i luften!

Men jag tror absolut att det är en ball upplevelse! :) Jag har aldrig varit där själv dock. Berätta hur det var! Jag är supernyfiken verkligen

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

Åh det lät roligt :D Berätta om hur det var!

amand
0

Låter jättekuul! Var ligger det?

ciss
0

Har varit på ett sånt där grejs i USA.  Det var hur kul som helst! Rekommenderar verkligen starkt att gå på sånna grejer. :)

Det var i någon film som någon nyste, och då sprutades det ut vatten under stolarna så det kändes som om man fick snor på sig. Och när de gick in i en fjärilssal så luktade det sommar och fjärilar typ, och när de gick i en snöstorm blev det kallt i rummet. Sedan var det massor med hål i väggen som såg HUR äkta ut som helst!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[mjuue]
0

Har hört talas om det :D Vill gå dit ^^ Det verkar häftigt :)

twinnie
0

Ska bli jättekul iallafall!

KvirrZ
0

#4 min pappa var på en såndär med vatten/snor :P

- Mvh Emma

[Niike]
0

Åh det verkar ju jätteskoj! Ha så kul !:P

amand
0

Såå aviis ju! Vill också gå på nåt tekniskt museéum! =(

twinnie
0

Har varit där nu & det var faktist jättehäftigt! :) Filmen vi såg hette "Flyg" och handlade om hur vi gick från att drömma om att flyga, till att Flyga flygplan :D Det var dofter, rök, vind, kyla, värme, bubblor och vatten ;D Dessutom var det ju 3D på själva bioduken och ibland kom det en fågel flygande rakt i ansiktet xD

Rekomenderas varmt :D

amand
0

#10 Låter såå kul! Var ligger det någonstans?

twinnie
0

#10 I Stockholm, typ vid djurgårn ^^ Precis intill Sjöhistoriska :)

amand
0

#12 Åh =( Lite långt bort.. Hoppas jag nån gång kan åka dit iallafall! :D

KajsaM
0

Åh vad häftigt det låter :D

Pehpsii
0

jag såg shrek 4d när jag var i LA. Där var dey lite mer avancerat kan jag tro. när man åkte nerför ett stup rörde sig stolrna framåt, när där var eld blåste det varm luft och när det var vatten så kom det ånga. Det var grymt häftigt

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

twinnie
0

#15 Det var likadant på tekniska museét. ^^

Jojsan
0

det verkar jätekul! skulle vilja se det ja me… :)