(S) Rexbebbar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan! Har fyra ev. fem rexungar till salu. Tre är viltgråa och två är viltgrå dalmatiner varav den ena eventuellt stannar. Mamman: Pixie, viltgul, reggad 94 p Pappan: Agent 001, svart dalmatiner. Dansk import Alla är snälla och söta med och förväntas passa bra till Avel, hoppning och såklart kel! Mamman hopptränas och tycker det är kul men inte är inte så jätte duktig… Hon är väldigt snäll och go och är mer som en hund än en kanin! Underbar! Båda föräldrarna är mycket snälla och trevliga. Lätthanterliga! Pälsarna på dessa är mycket fina! Pixie väger 2,6 kg och Agent under 3 kg så vikten på dessa beräknas ligga under 3 kg. Kanske kan passa bra till minirex Avel? De finns ca tre mil öster om Uppsala. De är leveransklara i mitten av maj. De säljs med härstamningsbevis, skötselråd, övergångsfoder, bilder och stamtavla på den som ev. är till salu. Kontakta mig via KIF, 0174- 132 48 eller trotternumber1@hotmail.se Min hemsida: http://vassarnskaniner.weebly.com/ //Olivia
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Går inte att lägga i bilder för mig här, finns på hemsidan samt mer info. Maila för fler bilder! :)
Putt, två viltgrå är honor en är en hane. Båda prickiga är hanar. Copper stannat eventuellt men går att frågas på. :)
Väldigt snälla och mysiga med mycket fart under tassarna.
putt