Dina kaninbilder
Flisan. :-D
Lejonhuvad / Löwen.
Courage does not always roar, sometimes it's the quiet voice at the end of the day whispering I will try again tomorrow.
www.loewen.blogg.se
Smulan. ;-)
Lejonhuvad / Löwen.
Courage does not always roar, sometimes it's the quiet voice at the end of the day whispering I will try again tomorrow.
www.loewen.blogg.se
#10: Gud så söt! :-D
www.loewen.blogg.se

Min harkorsnings hona Silverados Estanzia som förhoppningsvis väntar bebisar, som isådana fall kommer till världen i början av Oktober!
/ Ylva --> www.pajaritos.se

Sparfs Totally Twisted "Nessie" ^^
Lite olika raser då hon är uppfödd till hoppning ;)
Paulina Borg

Akilles ^^
Lejonhuvad dvärgvädur, ev. lite bondkanin (TILLSALU, har även fyra leveransklara kaninungar till försäljning!)
Paulina Borg

Apollo ^^
Lejonhuvad dvärgvädur, ev. lite bondkanin (TILLSALU, har även fyra leveransklara kaninungar till till försäljning!)
Vill HELST att nån av kaninungarna kommer till ett hem där dom får lära sig att hoppa och senare tävla, men inget måste! Men speciellt Apollo vill jag sälja till ett "hopphem".
Paulina Borg

Supersöta kaniner ni har allihopa!! :)
#42 vad använder du för program för att göra så? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#29 Det ser exakt ut som min korre x) (bild #16)

Här kommer bilder på mina kaniner :)
Börjar med uppfödningens maskot Cosmos alla dvärgvädurar :)
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Candy king :)
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Dollar som även söker nytt hem :)

Nykomlingen som kommer imorgon :D

En till nykomling som kommer imorgon :)
Lucylove: Favvis ser ut som min kanin :) Fast med lite ljusare färger. Vad är det för ras? Min är en korsning men hon var väldigt lik din kanin :)
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!

Stella :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Kiwi :3
-' Malin Hultman
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Alfons :D
-' Malin Hultman