Tonårskanin?
Nu behöver jag lite hjälp igen ;D
Eller snarare råd..
Båda mina kaniner är ju som kanske ni flesta redan vet lösa i huset hela dagarna och har alltid varit det (förutom på sommaren på dagarna då dom är utomhus)
De senaste veckorna har Saga blivit en helt annan kanin..
Förut så hoppade hon alltid upp till en vart man än satt (i soffan i tvrummet, vid skrivbordet, i sängen osv.) och gosade, och när man kom fram till henne så ville hon hela tiden bli kliad/klappad å sådär..
Nu hoppar hon aaaldrig upp till en, hon undviker en snarare..
Ibland sätter jag mig på golvet och läser eller nått för att se om hon ska komma fram till mig, men det gör hon inte. då går hon till motsatt håll bara..
Det är likadant med mina båda föräldrar och så, så jag vet att det lixom.. inte bara är mig hon är såhär mot.
Vad har hänt med min förr så gosiga å kelsjuka kanin?
När man väl får upp henne i famnen så kan hon ligga å gosa ett tag, men helst inte länge alls..
Jag tror att hon är (eller har varit ett tag tills nu) brunstig, eftersom hon och min hane har bråkat en del å så.. men nu är det helt bra mellan dom igen och dom gosar å leker som förr..
Å så är hon i tonåren tror jag, kan dom bli såhär då?
Hon är född i maj 06.

Hampus är också född i Maj 06 :D
Hehe, ja du. Du har en liten söt tonåring hos dig ;) Det kommer att gå över ha bara tålamod :)
Åh va roligt kajsa ;D hihi!
Ja, jag hoppas verkligen det jag med. Längtar tills om några veckor till då jag kan börja ha dom ute i hagen å jag kan sitta ute i solen med dem å sådär.. då hoppas jag att hon är sig själv igen!
Jag hoppas hon kommer ur tonåren och blir sig själv igen snart :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]