storlek på bogsele?
Hur vet man vilken storlek man ska ha när man ska beställa bogsele? Har 2 dvv, kan man mäta på något sätt? :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dvärgvädurar brukar dra Medium
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Om du är osäker kan du ju specialbeställa på Rabb-it.com med egna mått. Läs instruktionerna där. Men de brukar ha small/medium eller medium.
Okej tack=). Är den sidan bra o säker att beställa ifrån ?
http://www.tsk_kaniner.3w.se/ därifrån skulle jag rekomendera att köpa i från :)
http://emmaskaninselar.blogg.se/
#3 Jag har beställt selar på koppel där ifrån. Och hon som gör dem är mycket duktig, och Rabb-it i sig är väldigt populärt inom kaninvärlden.
Dock har hon beställningsstopp, och har det med jämna mellanrum dels för att hon får in så många beställningar.
#4 Fanns inga fina färger där :P
#5 Okej, det är ju de att man vill inte bli lurad när man skickar in pengar till hennes konto o sen får rman aldrig de man beställt. Vet inte om ja vågar chansa :/ Men dom ha sååå fina olika mönster på bogselarna ju !! :) När kan man beställa ifall? =)
Tycker verkligen du ska beställa från Rabb-it, jag är supernöjd med min sele!
Min kanin är en dvärgkanin, lejonhuvad. Till honom tog jag small, och den passar perfekt! :)
Men sidan är super och du behöver inte vara orolig för något! :)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
#7 Okej det va skönt o höra :), får beställa snarast :D Fastnade verkligen för en blommig sele som jag måste ha! =)
#6 Jadu, det är svårt att säga.
Jag har för mig att hon var sjuk när det var beställningsstopp för ett tag sedan.
Mejla och fråga varför det är beställningsstopp och andledningen till det. Hon är supersnäll och hjälper gärna till och svarar på frågor. Du behöver inte oroa dig för att betala, och inte få något.
sjäkv gillar jag inte rabbits selar och koppel, rekomenderar:
Tallbackens (tyvärr ingen hemsida, Pma för mailadress)
www.LibraArtic.com (sortimentet övergår dock till gnagarboden)
sen finns det en del på säljes på www.skhrf.com/forum
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Vi beställer från www.rabb-it.se och det är en riktigt bra sida! :)
För oss var den hämtbar dagen efter vi betalat! Snabbt frakttid då, i alla fall till oss lite utanför Stockholm :)
Finns ju supersöta färger och så och är du osäker på mått kan du 'specialbeställa' och skriva egna mått. Mer information finns på sidan! :)