Din dröm.
Vad är din dröm med dina kaniner eller som kaninperson? Kanske placera sig i någon hopptävling? Kanske bli "Bästa uppfödare" eller "Bästa utställare"? Skriv!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Min dröm i framtiden är att jag ska skaffa uppfödning. Och ha Jättar :) Men nu inte så långt fram i tiden så ska det vara att Hampus och min nya kaniner blir kompisar :)
Jag skulle vilja ha riktigt stora burar, och ännu större rasthagar! och att mina kaniner aldrig blev sjuka eller dog ;)
Jag vill ha en liten kelkaninsuppfödning i framtiden. :) Och så är min dröm att Molly ska må bra livet ut!
ha kaninuppfödning
Att få en BJ:D Och att alla mina kaniner ska må bra och vara friska, fina sällskapskaniner!

Att det ska gå bra för mig inom kaninhoppningoch att jag ska utöka en lite större uppfödning ;)
Hm min dröm .. De skulle väl vara att kunna flytta ut till landet och börja avla 100 % på madagascar.

min stora dröm är att mina kaniner bir gamla och mår bra och dom blir supertama =D

Jag skulle vilja få min kanin att komma ihåg att man ska hoppa över vattengraven och inte bada i den 

Och att min nin inte får t.ex. ungar med bettfel, missbildningar m.m. Och såklart att ingen nin dog elr blev sjuk!!!!

Att min kanin har det bra, absolut. Att vi lyckas i hoppning som vi snart ska debutera i :)
Ohh va kul! Ska du debutera med Moses snart!
Ser framemot att se er på banorna ^^
/Ellinor
Min dröm.. Hm.. ^^ Det skulle nog vara att starta en Kaninuppfödning med Belgiska Jättar ;D

#12 Hihi ;D Jaa. Ska eventuellt till Rådsparken den 21 och bara titta på lite. Tar självklart med Moses så han kan se hur det går till xD
#14: Vad kul :D Då ses vi där!
Japp då ses vi där! Jag och Emmy kommer springa runt med lite hundra kaniner i händerna^^ Jag kmr ha en viltgrå hare som e helt tokig i ena handen och andra en madagascar dvärgvädur :P
#16: Haha :P Jag ska bara tävla tre kaniner, sådetså :P En brun zobel dvärgharekorsning och två dvv.
Så kommer väl Robyn också, skulle jag tro.
Edit:
Fast Elli ger mig kaniner hela tiden x)

Åhh, ska ni också dit? :) Haha, ni kommer säkert se Moses direkt xD Han brukar dra ganska mycket uppmärksamhet :P
Jo, vi ses nog :P Candy drar också mycket uppmärksamhet, hon brukar få fnatt x)

min största dröm är att få flera kaniner men det går inte i nuläget.
annars är det väl att vinna en utställning, vi har bara kommit 2:a

när jag får min drömgård ska jag ha en hel drös kaniner som ska gå till sällskap till hästarna (funkar förvånansvärt bra med kanin+ häst)
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/