Kaniner ihop
Nu är det så att min kanin (Candy) och min kompis kanin (Roobyn på iFokus kanin) Daime har blivit bra vänner!
Eller, det verkar som det. Dem kurrar gärna ner sig tillsammans och Daime behandlar Candy lite som sin mamma.
Jag har inte så mkt erfarenhet av att ha kaniner ihop och tänkte fråga om lite råd.
Ibland biter Candy Daime. Inte hårt utan lite löst. Då brukar hon tycka att Daime är irriterande. Ska jag låta henne säga ifrån eller ska jag säga till henne?
Jag har absolut inget behov av att ha dem ihop, men tänkte kolla hur det var. Dem får givetvis träffas ibland om dem vill och inte skadar varann.

låt dom träffas när du/ni är med, men låt dom inte bo ihop. till 90 % kommer dom att slåss tillslut. Det behöver inte synas. ena honan kan bli "mobbad" och nertryckt och må jätte dåligt, då vi människor tror att dom myser…
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
#1: Nej, tänkte inte sätta ihop dem. Honan är inte könsmogen än, men jag tror det går bra tills hon blir det iaf. Efteråt vet jag inte :P

#2: Hoppas att vi kan låta Daime och Candy träffas lite då och då!!! De är ju så söta mot varandra (hittills)!!!
#3: Mja, Candy tycker ju att Daime är ganska irriterande ibland. Vill inte att hon ska må dåligt och tycka dt är jobbigt direkt.

Man märker om dem inte trivs med varandra. ha dem inte i hop då, om dem inte gör det. Sj. tkr jag att man ser det på kaninens kroppspråk-prova er fram.