Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 912 ggr
AliciaEdlund
0

Vilken färgteckning?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som kan bedömma vilken färgteckning min kanin Texas har? :) Jag vet att han är wienertecknad iaf.

Peak303
0

Skulle tippa på ngt med madagaskar elr viltisabella/svart japantecknad wienertecknad :P

Har du ngn bild på honom från sidan så kanske man ser hans färg lättare :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

AliciaEdlund
0

Ja visst har jag det :) Men jag har funderat på att han måste vara japantecknad också, eftersom att han har svarta "ränder". Och dessutom har han japantecknat i släkten :)

Zvintos
0

Den är japantecknad och dessutom enfärgad japan, dvs madagaskar med japanteckning.
Så gul/svart japantecknad (enfärgad, vilket man dock inte brukar skriva) wienertecknad.

[Airo]
0

#3 jag tycker han ser ut som madagaskar wienertecknad, men du är ju så pass duktig på färger så du har nog rätt :)

[Wera]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh herregud vad söt, extra charmig med sin wienerteckning :)

Jag gissar precis som Ninnih sagt :) har själv haft kanin i den färgen (dock ej i wiener, men enfärgad japan) ^^

zezagena
0

Vad cool han är, holländartecknad ena sidan =)

Tycker han ser ut som kanelfärgad men med slöja så nog madagaskar precis som Ninni säjer, jap teckn-wien. Så fin kille Tungan ute

Zvintos
0

#4: Om du kollar vid bakbenen på båda bilderna så ser du svarta fält.
Dessa ska inte en madagaskar normalt sett ha, vilket innebär att den är jagaptecknad. Glad

AliciaEdlund
0

Tack alla! Jag har fått lite klarhet nu iaf ^^ Kan ju passa på att säga att Texas har blivit pappa till 5 kaninungar :D Så tänkte höra Vilken färg? denna ungen kan ha? Är den gul/svart japan wienertecknad? :)

Zvintos
0

#8: Stämmer bra det. =)