Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 638 ggr
Jenzan
0

Kanin behöver omplaceras

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejsan!
Mitt namn är Jenny och jag har en "bekant" som har en kanin som inte alls mår bra av att bo där. JAg har pratat med henne och hon håller med och orkar inte ha kvar kaninen .. men hon gör inget åt det :/

Den har jätte långa klor, får typ aldrig komma ut.. Jag mår riktigt dåligt när ja ser den. Vi är inte sådär jättebra kompisar så jag träffar henne inte så ofta att ja kan klippa klorna osv. När ja väl varit där så har ja alltid med mig kanin mat då hon inte prioriterar de som viktigast då hon får pengar.

Jag kan tyvärr inte ha kanin då min son är allergisk.. Men finns det någon som har tid för en stackars kanin eller vet någonstans man kan lämna den? Nått måste göras.

Nästan aldrig inne här så skriv gärna till min hotmail.. favvo_84@hotmail.com

Hoppas på hjälp.. Annars ringer jag nån djurskydds hjälp

Mvh Jenny

Zvintos
0

Om du skriver ungefär vart i landet kaninen finns, så blir det lättare för oss att se om någon kan hjälpa.

[Kaninlycka]
0

#1 Det står Västerås i hennes profil.

Jenzan
0

Hej ursäkta.. Den finns i Västerås.. Svart honkanin.. Den var väldigt snäll i början klippte klorna på den i början när hon hade kaninen, men eftersom vi inte umgås så mkt nu så vet jag inte alls hur kaninen är nu, men eftersom den varit snäll så måste man kunna göra den snäll igen om man har den tiden?

Inte så inne på kaniner tyvärr..

[Becca-]
0

Jättebra av dig att ta hand om kaninen så gott det går iallfall. Men kan du inte fråga henne varför hon egentligen har den kvar om hon knappt har råd med mat till den?

Det bästa är ju att försöka få tag i ett omplaceringshem där kaninen kan få bo, tills den kommer till ett bra hem. Sök runt lite på google, och skriv en efterlysning här inne. Hoppas att det går vägen! Det är verkligen inte roligt att höra sådant här..

I värsta fall kan du ju få ta hem kaninen, och ha den i källaren eller i garaget tills du hittat ett hem. För att kanske sedan slussa ut den till en utekanin, om ni nu är intresserade av en utekanin kanske? :)

Jenzan
0

Jag bor i lgh tänker inte ha en stackars kanin i källaren :( ja letar runt.. hojta tíll om nån vet nån som kan hjälpa mvh Jenny