Riksuts. Västerhaninge 29/5
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hade tänkt att åka till denna utställning i maj, men villken tid ska man vara där osv? Hittar ingen sådan information på google eller SKAF's hemsida. Någon mer som ska dit? Någon som vet om det finns något vandrarhem eller dyl i närheten att sova på natten innan?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
En till fråga är det 29/5 eller 31/5?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
Västerhaninge är den 29 maj. Ska man ställa ut så ska man vara där senast klockan 09:00.
Jag ska dit och ställa några holländare, en japan, och en ungdjursgrupp med japaner.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
# 3 Okej, tack! Tror ni denna transport funkar?
Den röda linjen är den vi åker
Du hittar nog inte någon info då annonsen nog inte kommit ut än!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jo annons finns ute i sthlm kaf-tidningen Är det Bobban o Celia du tänker anmäla..?
Kommunalt tar man pendeltåg mot Västerhaninge- sen trol buss 847 (mot Nynäs) vidare till Berga gård, följ allen upp till naturbruksgymnasiet..

Äre samtidigt som Bergadagarna? :)
#8 Japp 
#0 Cissi, gymnasiet har ju elevrum, kanske kan hyra ut nåt ledigt över natten.. ring dom vetja
Om jag ska till utställningen (och inte jobbar) så kan du säkert få bo hos mig natten innan (och efter om det behövs) om du vill :) Alltid trevligt att få påhälsning av kaninmänniskor. Jag bor dock i Bålsta, men pendeltåget går raka vägen härifrån till Västerhaninge.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
# 9 Smart, ska göra det! ;)
Bara det att vi kommer bo i Larsberg och måste ta oss komunalt därifrån till västerhaninge..:S
Det är Bobban jag ska ställa ut, ev Celia om jag öronmärker henne(fick inte ens på henne en E-ring), men tveksamt om min veterinär öronmärker, men ska fråga då jag ska dit och kastrera Sam. Men om jag får Celia öronmärkt så ställer jag ut henne, men kanske inte i maj.
# 10 Jättesnällt, jag har en kompis med mig också..:)
Men tror du man tar sig från dig till västerhaninge vid 7-8 tiden på morgonen?
Då måste jag ju dit o träffa Bobban 
Hans dotter (Theia) brummar likadant som han..
Sam har också börjat "brumma" som Bobban, han bor ju ca 2 meter ifrån så han kan ju typ ha lärt sig eller något XD
Vi ska försöka ta oss dit, dock är dom vuxna lite skeptiska om vi ska åka själva eller med en vuxen så vi vet inte riktigt ännu.
Dancehall: Tror du att du har plats för 2-3 personer om du inte jobbar då? =) Annars kanske vi får kolla på gymnasiet eller tälta i skogen någonstans? ^^
#13 Jag tror det ska gå bra. Jag måste bara prata med mamma först! :) Annars går det som ni säger säkert att tälta i skogen, tråkigt om det är dåligt väder bara! ;)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
# 14 Ja, alltid bäst att höra med dom vuxna så dom får vara med och bestämma, annars blir dom sura 
Hoppas det går, för senast jag tältade med kanin regnade det in XD
Är det någon PET-utställning? Var där förra året, i S-klass. Vet ni hur man anmäler till den klassen? :)
Känner mig lite dålig på geografi nu, men vart ligger det?:)
#17 I Haninge, söder om Stockholm :) Jag bor själv i grannorten Tungelsta så har typ 10-15min till Berga! :)
#18 jaha då är det ju nära mig!:)
Åh, så avundsjuk man blir på alla som bor i storstäderna och har nära till utställningar! 
#20 Haha, jag med. Jag bor i Pajala, 3 mil från finska gränsen. ;)
#19 Vart bor du då? :)
#20 Storstad och storstad. Jag räknar Haninge som landsbygden, utanför Stockholm. Men visst, nära storstaden :)

Jag bor också i Haninge ;)
#22 Söder om Stockholm (nykvarn)