Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 729 ggr
[Airo]
0

Ny hemsida!

Jo, jag tyckte att min webbdesign till min uppfödarsida såg lite tråkig ut så jag ville göra en egen.. så nu har jag gjort det, men för att jag skulle kunna göra det så var jag tvungen att byta adress osv.

Så nu finner ni min hemsida för kaninuppfödningen på;

www.ljungs-kaniner.tk :)

Vill ni byta länkar, skriv här eller i gästboken då! <:

- Den är inte riktigt färdig än, men jag håller på så gott jag kan. :)

[Nalle-]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så himla fint! Förvånad Bra jobbat! Skrattande
Var har du gjort den någon stans?

[Airo]
0

#1 Tack! Glad jag blev väldigt nöjd med den också!
Den är gjord på www.webs.com faktiskt. Jag hade den först på www.weebly.com men det gick inte att göra eget, så jag bytte.. Flört

[Nalle-]
0

Ahaa! Glad Väldigt fin som sagt!

[Airo]
0

#3 Tack tack! :)

lisiberglund
0

fint kolla gärna min blogg kaninens.bloggplatsen.se

Med all kärlek //Lisi

[Djurlinnea]
0

Superfin hemsida! :D Bra gjort! :D Och vilka söta små niner du har! :3

Rozza
0

Det går visst att göra eget på weebly.com bara det att det är svårt.

Sidan är jättefin men det jag stör mig på att den är så åt höger så ett tips? är att centrera istället.

Zvintos
0

Ser jättebra ut.
Dock ser menyn knasig ut för mig och överlappar själva innehållet.

[Airo]
0

#7 jag har kodat för hand, så är inte så säker på om den går att centrera. och om jag gör det så måste jag ändra allting och det tar flera timmar. plus att det ser konstigt ut på alla datorer, men för mig ser den perfekt ut..

Rozza
0

#9 Kollade in koden och jag har hittat del som kan leda till att det ser olika ut i olika datorer.

[Airo]
0

#10, okej vadå? ;o

Rozza
0

#11 jo det största problemet är hur du laggt den för att få den i dina ögon sett centrerad. och bara ta left 140px eller nått. Sen att du laggt cssen direkt i tagarna i html koden det gör om nått svårt att förstå.

Jag tog mig friheten till koda upp startsidan på rätt sett det tog mig en timme. Snabbt och rätt :).

[Airo]
0

#12 okej, men jag har inte lärt mig att koda så :P

Rozza
0

#13 ne märkte väl det ;) vill du ha hjälp att få till den så säg till jag kan hjälpa dig.

[Airo]
0

#14 det skulle ju vara jätte bra om du skulle vilja fixa.. :) blir bara hemskt tacksam!

hur är den för dig nu föresten? för mig är den åt vänster, men det kan ju vara för att jag har en så pass stor skärm också..

[ninnakm]
0

Jätte fin hemsida! Såg att du har en hane i från Solställets, det har jag med, det skiljer bara någon vecka mellan dem (de var jätte lika):)

Kassy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser hemsidan ut för mig Skrattande

Jättefin tycker jag!

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

[Airo]
0

#16 hihi, jo jag vet. Har varit inne på din hemsida förut :) fast din hane har lite längre päls än min plutt ^^ min ser mer ut som ett lejon, med manen, haha xd den är riktigt rund x)

#17 okej, är den så på sidan eller är den i mitten nu? för jag har ändrat ^^

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser den ut för mig i Google Chrome.

[ninnakm]
0

#18 haha, jo fast det är nog bilder sen förra året där, nu är han lite mer tillväxt, lika så pälsen;)

Kassy
0

# 18 På min dator är designen åt höger både på Internet Explorer 9 & Google Chrome

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

[Airo]
0

#19 okej, jag vet inte varför det blir så :o

#20 okej x) Energy är en rätt liten hane xd men en stilig en :)

#21 okej ;o

[ninnakm]
0

#22 OT- kan du inte pm:à lite bilder på honom?:D

[Airo]
0

#23 jo då, men det är lite gamla bilder då jag inte fotat dom på ett tag ^^

Rozza
0

#15 Det är bara att PM:a eller mejla mig på annica.e.j@telia.com fall du fortfarande vill ha hjälp. kan i så fall fixa riktiga div tagar och separat css. BTW tycker jag att designen är himla snygg.

[Airo]
0

#25 okej :) tack, då gör jag det.

hihi, tack så hemskt mycket, blev själv väldigt nöjd <: