Slutar ^^
Hej!
Ska bara säga att jag kommer sluta på kif, eftersom jag tycker sajten är … vad ska man säga … att allt är uppfödar- och kaninungar-snack. Ja, och sen så vill jag har tid för barnens :)
Kommer kanske titta in då och då 
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D
Tänkte bara säga att det är jättetråkigt att du känner så. Kom gärna med förslag på vad vi mer kan prata om än bara uppfödar och kaninunge-snack.
Vi vill att sajten ska vara öppen för alla typer av kaninfrågor, inte bara sånt som har med uppfödning att göra.
Tänk även på att sajten blir vad man gör den till, varje enskild människa är med och påverkar, och vill man ha en förändring så får man ibland se till att skapa en! :) Skullle vara jättetrevligt om alla dem som är trött på sådant snack kanske skapar lite nya trådar om något helt annat, just för att dra proppen ur badkaret eller vad man ska säga.
Nu svamlar jag en massa, men vi vill att du ska känna dig välkommen här i vilket fall som helst.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!