Äntligen!
Nu blev det bestämt! Jag & Fanny ska få varsin liten hermelin. Vi har ju redan två dvärgvädurar & en hermelin/dvv, så nu blir det fem kaniner i stallet. Ska bli så grymt skoj!
Vi ska renovera Fanny's förra bur som hennes marsvin brukade bo ute i (pga några olyckor förra sommaren ska hennes marsvin bo inne i år), fixa nya ben, nytt galler och nytt tak, och så måla. Sedan ska vi flytta den till stallet och då ska kaninera komma!
Vi tänkte skaffa två kullsyskon, hanar eller honor vet vi inte ännu. Hanar brukar ju bli mer tama har vi hört från många, men vi har redan tre hanar så det vore skoj med några honor också. Hermeliner blir det alltså, då vi inte hittade några löwen i närheten av Skellefteå. De kommer i alla fall innan sommarlovet! :)
Detta blir min första egna kanin och jag är så himla glad. Har ju tjatat på mamma i två månader och nu sa hon att om pappa sa att han inte brydde sig (han är emot djur, tyvärr) så skulle jag få en kanin. Då sa jag till pappa (vi satt i köket och åt middag, pappa ville se AIK på tv);
- Om du går till TV:n så får jag en kanin, det har mamma sagt. Och tja, pappa gick. Mamma sa att det var okej.
Jag är fedt happy! Min lyckodag! Har ju varit på utställning och kaninhoppning med min bästa vän också, och vi hade jätteskoj hela dagen. Jag tror att Gud gillar mig idag! :)
JAG ÄLSKAR GUD! HAN ÄR MIN IDOOOL!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Vad kul att ni ska få 2 kaniner till! Grattis! :D Tycker att ni ska köpa 2 honor. ;) (Det beror ju på vad du tycker bäst om)
Fusk, jag vill också ha en liten hermelin ;P
heheh,, det vill jag också haa!! nu blev jag helt kaninsugen!!! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Kul =) Jag ska kanske också köpa en nin snart ;) Av elli (Tribe på ifokus)

Vi hade tänkt ta två honor, men vi vet inte, får se vad som finns hos uppfödarna. Så himla lycklig! :)
Visst blir man kaninsugen!? Min mamma blev helt charmad av två små hermelinbebisar på utställningen när hon kom och skulle hämta mig och Sandra. De var så små att de rymdes i min hand! *kärlek*
www.frihetenskaniner.se
va sööt :)
(är sandra din bästis?)

Fanny: Sandra är min bästa vän. So?
www.frihetenskaniner.se
Okeej

_Stör det dig eller?
_Happy! :D
www.frihetenskaniner.se
Nä,
Vad kul att få mer kaniner , vil också skaffa en till kanin =)
vem är uppfödaren ? // Matilda

Förmodligen så kommer vi att köpa från Therese Nordlund. :)
www.frihetenskaniner.se
#12 hemsida..? ;)