toa
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
hej jag funderar på att köpa en hörntoa är det onödigt eller vad tycker ni?
jag tycker det är jätte bra det blir mycket mycket änklare när man ska städa man tumer den bara jag rekomenderar värkligen det :3
Med all kärlek //Lisi
tack för svaret
Det är jatte smidigt med toalatt. Underlattar verkligen i stadningen..
Sa jag tycker verkligen inte det ar ett onodigt kop.
Tankte bara saga att du behover ju inte kopa just en horn-toalatt fran en djuraffar. Det gar lika bra med en plast lada eller nagot. Har hemma kor vi med en plastlada. Billigare att kopa och dessutom kan man fa den storre an en horn-toalatt. (upplever sjalv att just horn-toalatterna ar valdigt sma) :)
(sry kan inte anvanda alla bokstaver, tror ni ser vilka) ^^
Kramar Emma! :)
Bloggar även om mina kaniner på: http://emmaskaniner.devote.se/ Klicka in vetja! :P
Jag använder en låda från ikea som toalettlåda till mina.
Kostar 20kr, heter slugis har jag för mig.
Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning
Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland
Nu finns det ungar till salu!
Tycker du ska köpa den :) Sen är det inte säkert att din kanin vill använda den. Min ena kanin använder toan jääte bra, medans den andra vill inte ha den i sitt hörn o flyttar på den :P Spänner ja fast den så använder han ett annat hörn helt enkelt.
#5 samma med min kanin härhemma. Sätter man hennes toa i ett hörn slutar hon kissa där, flyttar runt toan och sen kissar & bajsar hon där igen så jag använder inte min toa längre..
#5 samma med min kanin härhemma. Sätter man hennes toa i ett hörn slutar hon kissa där, flyttar runt toan och sen kissar & bajsar hon där igen så jag använder inte min toa längre..
Förut gick inte min på toa när lådan hade högre än 7cm höga kanter men nu så tog mamma en lägre toa och den använder hon väldigt flitigt ;)
Och ja det är verkligen värt att köpa en toa ;) eller om du kan få tag på en gratis (som jag får från mammas jobb) :)
Hade en hörntoalett förr, tycker att de är för små för min smak, mina kaniner har kattpottor från Dollar. Är jättenöjd, den ena kaninen har med en ram och den andra utan.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Har aldrig haft en kanin som gått på hörntoa, däremot går dom på vanliga fyrkantia toalådor. Från ex. Ö&B. Hörntoalådor är så himla små!