Några rader om dig:)
Vore kul att veta lite mer om alla här inne!:) Så skriv några rader om dig själv. Vad du heter, var du bor, ålder, intressen osv…Allt roligt du kan komma på om dig själv;) Lägg gärna in en bild på dig om du vill^^
Jag skriver lite om mig här:
Jag heter Maja och är 13 år, fyller 14 i år i Juni månad!:D Jag bor i småland, mellan Vimmerby och Västervik. Ni kanske inte vet var Vimmerby eller Västervik ligger, men säger Astrid Lindgrens Värld er något? Eller Hultsfredsfestivalen? Aja, ungefär där, några mil bort bara. Mina intressen är fotboll, vara med kompisarna, sitta vid datorn, fiska, sommarlovet (Wiie, längtar!) och djur av alla möjliga slag^^ Vi har kaniner, höns, får, katter, hund, fågel, marsvin och hamster i familjen. Mest tid ägnar jag åt ninerna, marsvinen och hamstern då det är jag som sköter om dem mest. Som ni märker älskar jag smådjur. Dålig bild, och det var ganska länge sen den togs, men jag hade ingen annan på datorn!:D
/Maja

Jag är en tjej på 16 år och jag går första året på hantverksprogrammet i Vetlanda med inriktning florist. Mitt allra största intresse är djuren, sedan är det mycket växter :) … Djur jag har är 6 katter, 4 kaniner, 4 undulater, 2 möss, 3 akvarier och 1 hund. Jag bor utanför Vetlanda i Småland, ungefär i Holsbybrunn. I ett rött hus med vita knuar :D.
Kramar!!
Jag är en tjej på 14, om ett halvår 15 år & heter Sara. Jag bor i Landvetter, 2 mil utanför Göteborg. Jag går i 8:an på Landvetterskolan, och mina intressen är handboll kompisar, familjen, djur, mest gnagare. Jag har en kanin och en hamster, och de är de djuren vi har i vår familj, båda är mina egna. ^^
Det var allt om mej, har inte ngn bild på denna datorn. :P Hejsvejs å kram! :D

_ Jag har aldrig gillat att skriva om mig själv, då jag tycker det är så svårt och inte vet vad jag ska skriva, så detta får tyvär räcka! :) …..
Jag heter Senavere och är 13 år gammal, fyller 14 i år. Jag är inte svensk, men är dock född i sverige, och har bott här i hela mitt liv.. Jag bor i blekinge, i ronneby. Mina intressen är att; pyssla med mina kaniner. Umgås med vänner, tv och data. Jag skulle vilja bli veterinär när jag blir stor, och tänker utbilda mig till det. :) … det var allt jag har att säga om mig.. ^^
_
KRAM!
Jag är 17år, fyller 18år den 25 Maj! :D Jag bor i Norrbotten, går Omvårdnadsprogrammet, andra året.
Jag bor med min mamma och lillebror, älskar dom över allt annat <33
Vad gör jag på dagarna..? Jag älskar att fota, pysslar ofta med djur och hästar. Jag har en kattflicka på 2år och ska köpa en Belgisk Jättekanin! :) Ifokus.se är en stor del av min vardag, hit tittar jag in minst en gång per dag. Att designa min hemsida tycker jag också om, där publicerar jag mina foton, och ska eventuellt börja blogga där ^^
Jag är för det mesta glad och uppåt, men när jag blir sur så är jag riiiktigt sur och det kan vara länge xD
/Photoniq - www.alexandra.foo.se 
Mitt namn är Ninni (ja, jag är döpt till det) och fyller 19 om ca 19 dagar (14 april). Jag bor i det lilla samhället Smedjebacken, som ligger ca 5 mil söder om Borlänge. Bor i en grön villa tillsammans med mina föräldrar och min lillebror. Lillsyrran har egen lägenhet i Falun, då hon går i skolan där. Går sista året nu på Omvårdnadsprogrammet och tar studenten 8/7 2007.
Här hemma på gården bor det för tillfället 7 kaniner, alla mina. Inne i huset bor min lillasysters kanin och min lilla guldhamstertös.
På fritiden tycker jag om att läsa böcker, spela innebandy, gosa med kaninerna och träffa kompisarna.
Kommer inte på så mkt mer att skriva..
#3 Funderar också på att utbilda mig till veterinär, eller något kring djur, då jag älskar djur och alltid kommer att göra det, är jag säker på**<3
**
#4 Så kul med Belgisk Jätte! Vill också ha det, kommer ev bli någon framtiden om jag fortfarande brinner för dem då när jag har plats, och hittar en:)!
Jag heter då Johanna och bor i Norrbotten. Är 14 år (går i åttan) och har 2 kaniner som bor ute. Intressen är musik, karate… hmmm.. vad mer :P jag vet inte riktigt något mer å skriva… eller jo, :P jag har bott i Kanada så jag kan flytande engelska och ganska bra franska… :)
(inte så bra bild kanske.. men men.. :P)
Tjohej!
Ida heter jag, är 21 år gammal. Så jag är rätt gammal jämfört med alla andra här 
Gick Barn&Fritidsprogrammet på gymnasiet, och sedan dess har jag jobbat med barn. Vikarierar jättemycket på en förskola och så som barngruppsledare. Har alltså barn från åldrarna 1-13 år. Helt underbart roligt är det tycker jag.
Har även 6 st syskonbarn som jag älskar av hela mitt hjärta, så alla barn är en stor del utav min vardag.
Nu har iofs 5 av dom 6 syskonbarnen hunnit bli rätt gamla, den yngsta är nu 10 år, men i maj 2005 föddes våran alla goplutt Adam som vi alla ägnar oss rätt mycket tid åt just nu.
Förutom alla barn älskar jag djur såklart!
Vi har haft häst, katt och hundar. Saknar min hund Rita otroligt mycket. Hade henne från när jag var 1 år till 14 tror jag.
Både jag, mamma och pappa vill ha en hund igen eftersom vi alla har varit uppvuxen med det och det alltid har varit en hund i huset, men nu har vi ingen tid till det tyvärr.
Jag har två stycken underbara kaniner som jag älskar mest av allt.
Jag älskar även att fotografera, och har äntligen köpt mig en digitalsystemkamera. Så mycket kort knäpps det, mest på kaninerna och Adam just nu :D
Oj.. va långt detta blev. förlåt! ;D
Jag heter Emmy Rosendahl och bor i Huddinge ^^ Jag fyller tretton iår och i min "fina" villa bor även föräldrarna, syskonen, hundarna samt Candy. Roxy bor utanför i sin utebur tillsammans med Max (olika burar)
Har en väldigt stor tomt, får plats med både stora rasthagar, hoppbanor och massa "nya ytor" för kaninerna att utforska!
Ska nog fortsätta berätta om mig nu.. ;p
Jag är otroligt intresserad av teater. Blev överlycklig när jag fick brevet om att jag kommit in på högstadiets dramaprofil (uttagning) :P Så förhoppningsvis sköter jag mig bra nu och kan komma in på något teater gymasium.
Annat stort intresse är djur. Kaniner är favorit djuret, sen kommer hundar =) Är ganska "förälskad" i alla sorters djur ^^
Hm.. mer då? Är lite av en ensamvarg, så trivs gärna ifred;p Men sällskap godtas i viss mån ^^
Gillar punk/metal /rock musik också. Just nu är det mycket gotic rock och Marilyn Manson x)
#7: Du får lära mig franska x) Har det som b-språk och jag är rent ut sagt hemsk ^^

Heter Matilda men kallas för Tilda. 14 år. Bor i stockholm med mamma, pappa, brorsan & kaninen. Har även två systrar som flyttat ut! Rider just nu 2-3 gånger i veckan men ska börja med bara 1 gång i veckan då jag får muskelkramp dagligen. Lever ett ganska stillsamt liv och älskar mode! Shoppar flera gånger i månaden :) Gillar även att avra med kompisar & att fota :) Blir moster för andra gången när som helst (xD) och ska troligen införskaffa en hoppkanin till sommaren :)
Tina heter jag (eller egentligen inte men jag tänkte inte berätta vad jag heter på riktigt.. ALLA kallar mig i alla fall för Tina, för mitt andra namn är fult).. I alla fall :) Jag fyllde 18 i december och bor hemma med mamma, pappa, 2 kaniner och 2 fiskar. Har 3 systrar som flyttat hemmifrån. Har 2 systerbarn på 3 och 5 år som gärna hälsar på, även när jag är upptagen! Hehe …
Hm,hm.. Jag älskar att dansa. Går dans på gymnasiet och jobbar som danslärare i huddinge centrum på lördagar. Bor för övrigt i Huddinge också :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag heter Lotta och jag är 19 år.
Jag bor i stockholm i egen lägenhet tillsammans med min Iller.
Molle heter min kanin, men han kunde inte följa med mig när jag flyttade :( Men jag kommer såklart och hälsar på honom så ofta jag kan!
Just nu jobbar jag natt på ett lager, men någon gång i framtiden ska jag börja plugga. Men innan dess ska jag resa och njuta lite av livet!

Jag heter Cecilia, kallas för Cis, snart 13 år. Jag bor i utkanten av Skellefteå ute på landet tillsammans med min underbara familj som består av min mamma, min pappa och min bror.
Mina största intressen är helt klart djur, vad annars? Har två stycken marsvin, två katter och en svensk ridponny. Mina andra intressen är att fotografera, vara med mina kompisar och shoppa.
I framtiden vet jag inte riktigt vad jag vill bli, har inga sådana planer direkt. Vill dock föda upp kaniner och marsvin på fritiden, det är säkert.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag heter Matilda och är 15 år, fyller 16 i Juli. Jag bor på landet i Dalarna, utanför Falun och trivs ganska bra:) Jag bor med min mamma, pappa och storasyster i en stor trevåningsvilla som vi delar med 2 andra familjer. Har också tre äldre bröder som flyttat hemmifrån och bor i sthlm och gävle nu.
Djuren här i huset är rottisblandningen Molly, Engelska springern Smilla som är min egen hund, katterna Svea och Signe, kaninerna Albin och Gizmo och så en geckoödla :) Jag är väldigt interesserad av djur och har alltid haft något slags djur i min närhet sen jag föddes. Skulle faktiskt tycka att mitt liv var hemskt tråkigt om jag inte hade något litet (eller stort) att sköta om och älska..
Till hösten ska jag börja på ett haraldsbogymnasiet i stan med inriktning bild estet. Fick föresten höra igår att jag fått högsta poäng på alla 27 bildprover som jag skickade in så just nu är jag riktigt riktigt glad! Det ska faktiskt bli väldigt roligt att börja där och verkligen komma igång med mitt tecknande igen..
Kramar /Matilda
hm.. har tyvärr ingen nyare bild men den får duga..

Va heter du inte Tina? Säg vad du heter ;) Till mig iaf :)
#12 hehe, det skulle kanske gå ;)

hejsan :)
jag heter tina och är 15år. mina föräldrar är skilda så jag är hos pappa en vecka och mamma en vecka. jag trivs bäst hos pappa (röstånga) eftersom här finns kaninerna och en fiin trädgård. hos mamma (teckomatorp) bor jag i en liten lägenhet :P stor skillnad^^
på fritiden älskar jag att hålla på med mina djur (fåglar, hundar,kaniner), va med vänner och va med familjen, ja och datorn ;)
det var nog allt om mitt liv x)
-ingen bra bild på mig, gamal men den får duga..

Tina_A: Nu får du säga vad du heter..det finns inga fula namn ;)
#23: Det är tyvärr hemligt ^^ Kanske någon gång när jag vågar "komma ut ur garderoben"
Mohahaha. Jag vet vad Tina heter. jag veeeeeeeeeeet.
Men jag tänker inte säga för då säger hon vad jag heter egentligen. Och det vill jag ju inte att det kommer ut. hahaha :P

Jag vet också *retas* Båda vad Lotta och Tina heter. Med det kommer ni aldrig få veta ;)

Vad taskiga ni är ;)
#26: vet du? hmm. hmm. När har vi sagt det? :P

Berätta nu, jag klarar inte av att vara så har nyfiken..jag sprängs..POFF..

#28 Tina sa det idag :)

Tycker att det är jättesvårt att snacka om mig själv.. :P
Heter Amanda och fyller 14 år i maj. Älskar djur och har gjort hela mitt liv. Jag har 6 kaniner, 2 marsvin och 2 guldhamstrar.
Imorgon kommer min efterlängtade foderhäst Daisy! :)
Några av mina intressen är: Djur, rida, lyssna på musik, se på tv/film, sitta framför datorn, dansa, vara med kompisar, shoppa m.m. ;) Jag har 4 syskon. (2 bröder och 2 systrar) Och nej, ingen av dom är halvsyskon eller liknande. ;P
Jag bor i Göteborg..

Kristina och Charlotta kanske? ;)

#33 Tänkte på exakt dom namnen :)
Här kmr ja då :P Galet höstbarn född -91 och bor i Stockholm med familj på skilda föräldrar och 6 syskon. Jag har snart fixat alla nationella prov och har sökt till Berga djurgymnasium i Väster Haninge. Favorit djuret är helt klart Ödlor av olika slag. Men har aldrig haft någon då jag inte.. Det har inte blivit av. helt enkelt :P. Har en liten brun zobel hare vid namn Pandora. Har annars även en liten gulhamster hane på 1 år som jag älskar över allt annat, Herr Muffin heter han och han fick namnet då hans första bok han läste hette så. (Han kissade i den). Inom ämnet kanin kan jag då inte säga att jag är så duktig men jag kmr att lära mig. Och snart kommer jag även att få handskas med kor och grisar.
Min dröm är att få växa upp och bli en Agronom (En agronom är en lantbruksvetare typ bonde liknande figur)! Och ha ett par får ute i skogen med en kille som är lika kunnig som jag om intet mera XD
Nog om mig? xP Mitt namn kanske?
#35: hehe, ja, vad heter du?:P
Jag heter Lyllan, eller snarare kallas det, någon kanske kan lista ut vad jag heter igentligen? Hur som hellst. Jag är 17 år och går första året på gymnasiet. Jag är estetare med inriktning musik och mitt huvudinstrument är bas, så musik är en står del av mitt liv. Lyssnar på punk, psycho billy, rock n roll, death metall och liknande.
Minna föräldrar är separerade men bor i samma hus men i olika lägenheter. Min mamma jobbar på en servise grupp här i byn som klipper gräsmattor åt pansionärer. Min pappa jobbar bla på skidanläggningen här i byn (där jag oxå jobbar på vintrarna) sen gör han akvariestenar i typ plast på ett företag som heter On The Rocks och sen alkis på samma gång, det går inte riktigt ihop, ellerhur =P
Minna intressen är främst min moppe (som jag är kär i =P ) minna djur och bilar. Gillar även att vara med kompisar, dock inte så ofta det händer, är med min kille ibland oxå. Jag gillar och mitt akvarium, akvarium är kul =P
Djur som jag har hemma är rn hamster, två möss, två katter, en hund, två vuxna kaniner och ena har fått fyra ungar nyss=)
Aja, nu orkar ju inte skriva mer, tror nog att ni fått tillräckligt med fakta nu, haha
Bifogade en knasigt kort på mig ifrån en fest, jag skulle se arg ut medans jag skrattade

Hej! Jag heter Robyn och jag fyller 13 år i år. Jag har en kanin som heter Daime och hon ska debutera i hoppning den 6/4! Jag är en glad tjej som bor i Huddinge som går i samma klass och som bor granne med Myriis ^^!!! Jag går i stensängsskolan och till 7:an ska jag börja i kvarnbergsskolan i profilen Naturvetenskap Matematik. Jag bor i min "fina" villa tillsammans med mina två irriterande småsyrror, min mamma, min låtsaspappa och min kanin. Min mamma och pappa skiljde sig när jag var 10 månader gammal. Ja det var väl det mesta om mig!!! Här kommer en bild på "fina" mig i färgat hår och min kanin Daime.

Jag heter Sara Yuriko, och fyller 15 den 4:e maj. Jag bor i Bälinge på "landet" utanför Uppsala, i en villa tillsammans med mamma, pappa, lillasyster (Eichan här på iFokus) och en hög husdjur (två katter, fyra kaniner, en hund och en dvärghamster). Jag går i åttan, med segling som profil, men hade nog helst sluppit skolan om jag hade kunnat -.-' (Ok då, inte riktigt.. men ändå ^^)
Jag skulle nog beskriva mig som ganska tempramentsfull (!) och impulsiv, men oftast glad. Jag är ganska hjälpsam av mig, och generös. Jag har ovanan at tala om vad jag tycker, och det är inte alltid så uppsakattat, men jag är i alla fall alltid ärlig. Jag missbrukar godis och (paranteser). Jag kan prata flytande japanska, eftersom att mamma kommer från Japan - därav mitt japanska andranamn.
På fritiden rider jag så mycket jag kan, vilket inte alls är mycket nu för tiden, och så tränar jag kendo - en kampsport som är lite som fäktning (orkar inte förklara..). Dessutom tar alla dessa husdjur mycket tid, men det är jag absolut villig att offra för mina älsklingar ^^
(Jag bifogar en hemsk bild, eftersom att jag inte har några andra på den här datorn.)

Hej! Jag heter Sara och är 20 år. :) Bor i Uddevalla tillsammans med sambon och våran kanin, Aniza. Har gått barn o fritid på gymnasiumet, har till hösten sökt in på högskolan för att plugga vidare till förskole lärare. Så länge så jobbar jag som vikarie på förskolor.. villket är jätte skoj :)
På fritiden så brukar: träna, shoppa, vara med Aniza, kompisar m.m :) ja det var nog allt om mig.. (Bifogar en bild på mig, är dock ganska så gammal..har ingen nyare på denna dator)
Svar till #36 - Mitt namn är Hendrike.. Namnet är inte Svenskt utan Holländskt, rätt så udda namn i Sverige faktiskt, min kompis sa att jag e den enda i hela Sverige som har det som tilltalsnamn xD (hon kollade tydligen upp det :P)
Men jag föredrar att kallas Hennie eller Henke.. Mina galna polare läser Japanska som B-språk och därefter kom mitt 3:dje smeknamn Hennie-Chan

Hej jag heter amanda ocj jag är en 91 fyler 16 nu tilll hösten. jag bor i ett vit hus tillsammasn med min pappa mamma storebror och lillebror + att jag har en utflyttad storebror med.
Mina intressen är självklart djur men mamma är inte lika fötjusts som jag men än så länge har jag min underbara kanin Alfons han är min lilla bäbis. om jag fick så skulle jag vilja har mycket mer djur. Jag gillar att fota,kompisar, bild mm. Till Hösten börja ja på gymnasiet där jag ska gå it-meda pogremet:P
Ja det var allt om mej typ hehhe.
hej hej! Jag heter Malin, är 20år och bor i Umeå där jag pluggar första året på Civilekonomprogrammet.Bor med två kompisar, tre hundar och två kaniner =) Tycker om att promenera och pyssla om djuren och bowla och resa m.m. Resten av familjen min bor uppe i Kiruna där jag är född och uppvuxen, så till påsken bär det av uppåt och köra lite skoter och arka och sånt där skojjsigt =) Om ni vill veta nå annat får ni fråga vettja!
Tjohej!
Så kul att så många har skrivit!:)
Hejsan! Jag heter Malin och bor i Stockholm. Jag är snart 15 år gammal. Har 7 st möss och en kanin ;) Jag har förhoppningsvis en pojkvän snart, är lyckligt käär ;)
Mina intressen: Dans, umgås, snacka, ``pojkvännen``, kompisar, möss och andra djur, musik, filmer, kläder, smink, mode och shopping :)

Snygg du blev i håret :P