Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 3296 ggr
KaninPiggelin
0

Leksaker? :)

Har ni några bra tips? på leksaker till kaniner? =)

Kattleksaker (bollar,plingor), tuggleksaker m.m funkar det..? :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Trasdockaa
0

Jag ersatte matskålarna med aktiveringsbollar för 5 år sedan nu och är väldigt nöjd med resultatet :) Kaninerna aktiveras genom att de får tänka och röra sig när de får ut pelletsen, och jag är glad över att de har lite att syssla med :)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Tregly
0

Jag har en massa kartonger och lådor som jag brukar sätta in till dem. En del gör jag hål i så de kan hoppa igenom. Mycket uppskattat ^^ Eftersom mina kaniner bor ute så är ju det ganska lätt att hitta aktiveringssaker till dem. Finns ju rör, pallar och allt sånt x)

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

Qepta
0

Mina kaniner har tunnlar, hinder lite här och där, höboll, träleksak med bjällra i, pinnar och bark.

Josh får även sin mat i en aktiveringsboll, det är jättefiffigt! Länk till video.

Sen så får Joshi (som bor inne) tag i mycket roligt, ex hundleksaker, strumpor, skor osv.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Tretorn
0

Mina 2 kaniner har aktiveringsbollar, som jag oftast brukar lägga i godsaker när jag vet att jag är borta en större delen av dagen. Dem delar på en katttunnel, Albin har även en träleksak med en bjällra i. + höboll (om det räknas)

sarrad
0

Jag brukar lägga in ett par innebandybollar eller några kottar till mina kaniner. Jag tror inte direkt att de tycker om de men de blir väldigt sysselsatta då de kastar och rullar runt bollarna. Antagligen gör de så för att de blir förbannade på dem men de blir aktiverade.

lisiberglund
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

bandy blollar eller tunlar funkar super bra :)

jag brukar göra en liten station på balkongen med lådor och tunlar och i slutet belönar jag henne med en liten epple bit :)

Med all kärlek //Lisi

Chieko
0

aktiveringsboll med kvällens pelletsranson samt toapappersrullar med morot i är favoriterna här!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus