Gävleborgs läns kaf
Asså har fått ett brev hem om detta, men fattar inte, jag är medlem i SKAF osv och har betalat årsavgift där mm men ska jag betala yttligare ngt för att vara med i gävleborgs kaf? Vart ska man då betala detta och hur mkt?
Mvh Cicci
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Jag har ingen aing tyvär. Gävleborgs kaf har ingen riktig hemsida (inte vad jag vet iallafall). Du kan inte ringa och fråga annars?
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
När du betalar medlemsavgift i Skaf så betalar du den avgfiten för det län som du tillhör, i detta fall Gävleborg.
Dvs, när du blir medlem i Skaf så är du även medlem i en Länsförening (sen kan man även var medlen i en mindre förening, Lokalförening.)
Svar: Nej, ingen ytterligare avgift behövs betalas :)
Du kan läsa mer om det här: Medlemskap (Skafs hemsida)
Kastanjegårdens Kaniner
# 2 Okej, tack
# 1 Tack iaf :D
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
Vad är de för meddelande du fått? är medlem där
# 4 Inbkjudan om utställning vid Ockelbo 6/3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja men det är bara en utställning och medlems möte, de skickas ut separat för föreningen brukar bestämma den utställningen så pass sent så vi skriver inte ut de i tidningen då den bara är för oss som är medlem i gävleborg :)