Fredag 30 mars
Äntligen Fredag ingen och snart Påsk :) Skönt :D
I helgen far jag och Hampus som vanligt till stugan och åter på Söndag :) Så skriv mycke i helgen så jag får läsa mycke ;)
Vad ska ni andra hitta på?
Trevlig helg allihop!
Skönt å va på landet ju ;)
Jag ska grilla och festa lite idag med mina kära syskon! :) Å imorron ska jag faktiskt iväg till ikea och inhandla en hylla som jag ska bygga om till råttbur =) Sedan blir det tacos o film! :)
Trevlig helg på dig själv :D
Allt är väl braa ;P Påsklov om 2 veckor :D
Japp… tror jag att jag snart har en pojkvän ;) Hehe :P
I helgen ska jag….. vet inte :/ Kanske vara med …
yay helg ;) själv har jag påsklov om en vecka :D *längtar*
men i helgen ska jag nog inte göra ngt speciellt… ;)

Sköönt med fredag! Nu har jag påsklov! :D Till nästa måndag (9/4). :)
Jag fick foderhäst igår så jag kommer vara väldigt mycket i stallet nu på lovet. Kommer också tillbringa maassor av tid med djuren! :)

#4, guuu va kul ! :)
Idag slapp, Imon till stan, tror jag o sen grillfest med kompisar o sen på söndag va med kompis o sen Isshow :)

har inte så mkt att hitta på men på onsdag ska jag sitta barnvakt åt min kusiner på 3 & 1 år,underbart kul!! De kmr bli mkt djur de här lovet;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Idag har ja spelat fotboll, imorrn ska jag till Ikea/Ikanohuset o shooppaa med en kompis^^ Grymt kuul! :o) På söndag ska jag försöka tillbringa dagen ute (hoppas på fint väder!!). Men så måste jag städa hos marsvin o hamster + mitt alldeles för stökiga rum, och kanske kolla på grannens taxvalpar (<33) och såklart pyssla om ninerna! <3
Trevlig helg du med Kajsa, och alla andra här inne^^ :)

#5 Hihi japp! Ska bli jättekul! :D

Hoppas alla har haft en toppen helg :)
Jag har lov nästa vecka *länktar*

Jag har haft bästa helgen på väldigt länge! :D (Har ju just fått häst!) :D
Jag har lov nu! Såå sköönt! :D