Min Lördag! :)
Idag var jag ute med en kompis, vi gick ner till torget och köpte glass, det var ju ett sånt underbart väder, otroligt nog orkade jag äta TVÅ GLASSAR :O . Sedan gick jag och kompisen hem till mig, och kelade med kaninerna. Efter det gick vi ner till stan -igen- och jag "shoppade" lite kanin saker :D ,, bl.a nya vattenflaskor, mineralstenar, och nya selar! :) Ska också köpa nya matskålar (av keramik), men det får bli senare, då pengarna börjar ta slut :/ ..
Nu vid 9-tiden ska jag titta på TV, på "win a date with tad hamilton" på kanal 5 ;) .
HUR HAR DIN LÖRDAG VARIT? :)
Ojj, filmen börjar nu. får väl kila då, **HARRE BRA ;D
** //senavere
Kul =) Själv hopptävlade jag (som vanligt)

Vad kul! :) Jag har ridit! Min foderhäst kom i torsdags. :D

Jag har varit i stallet som vanligt (har egen häst) och mockat, gjort iordning maten och mysigt lite. Fodrat kaninerna och låtit Nisse leka i ca en timma. :)
Sedan for jag hem, kelade med marsvinen och tjatade på mamma om en till kanin.
Sett på tv, varit ute & busat med katterna, spelat massor av dator. For till pizzerian M&M och köpte godis & pizza. Ätit pizza och ska strax äta godis.
Gjort lyxmat till marsvinen :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

win a date with tad hamilton - riktigt bra ju :D
Har sett den filmen förut xD.. Men Josh som spelar Tad = Het :)
- Mvh Emma
Jadu, hur har min lördag varit?
Varit in till stan och kollat på skor till studenten.
Hittade ett par jättesöta för 275kr som vi lade undan till den 20/4. =D
Sen har jag gosat lite med kaninerna och gett dem mat.
Och för en liten stund sedan bokade jag biljetter till Åre. =)
Ska dit och träffa en karl. =P
Blir bortskämd tydligen. =P
Slipper betala biljetten dit+hem som går på sammanlagt 925kr, plus att jag kommer bli bjuden på Åres finaste restaurang.
Och det bara för jag fyller år då. *rodnar*
Blir borta i 6 dagar, så hoppas det blir bra. =)
Idag har jag varit ute och åkt med mina föräldrar, först åkte vi till min farbror och lämnade av bilsläpet.
Sen åkte vi till vinsta zoo, där köpte jag bland annat en ny vattenflaska till mina små marsvin, sen åkte vi till ikea barkaby, pappa gick in medans jag och mamma gick in i djuraffären bakom :P Sen åkte vi till täby och kollade på bilar, sen gick vi upp till farmor och fikade :)
Sen gick jag in i täby centrum och kollade på djuren i djuraffären där :)
Sen åkte vi till mormor och lämnade lådor inför hennes flytt.
Sist blev det middag och kollade på film.
Just nu kollar jag på roadkill, eller joy ride som den heter egentligen som går på 5:an. Har den redan men vet inte vad jag ska kolla på annars :P
- Mvh Emma

#8 - Jag kollade också på Roadkill, har sett lite förrut, men GUD vad jag blev rädd vid vissa tillfällen :O
#4: Det gick bra =) Kom femma.

#10 Vad kul! Grattis! ^^
#9 Nee den är ju inte ens läskig :P inte alla Fredagen den 13:e filmerna heller….. o inte Saw eller The Grudge ;) Svårt o skrämma mej xD

#12 Saw filmerna (har sett ettan o tvåan) är jättebra ju! :)
#13 :) Bra ja :P men inte läskiga x) Och det tycker ja dom ska vara :P
Jag ska se exorcisten .. 1an o 2an :) Sen ska jag se House on the hounting hill :D O se om dom är läskiga`^^
House of wax var inte ett dugg läskig :P

#14 Nej, läskiga var dom inte. Bara äckliga med allt blod.
Håller med! House of wax var inte ett dugg läskig!

#16 , #15 - Hur kan ni tycka att dom inte är läskiga 
#16 Hehe okey :) Tyckte inte dom var äckliga x)
#17 Vi är inte så lättskrämda helt enkelt :) Måste hitta en film som jag tycker e läskig! För jag älskar skräckisar fast det enda som fattas är skräcken xD 

#17 Ingen aning :P Tycker inte att Saw var ett dugg läskig, bara äcklig med allt blod ;P

#18 , #19 - Hahah, okej ;D
Tycker inte heller att skräckisar och rysare e speciellt läskiga. Ännu har jag inte sett någon som fått mig att ta kudden för ansiktet ^^
Och roadkill kollade jag mest på för Paul Walker e så heet!
- Mvh Emma

Igår så va jag först i stan med ngr vänner :) Sen när jag skulle ta bussen hem så gick min inte förräns om 1 timme så jag tog deras buss sen fick pappa hämta mig ;] Sen hem o fixa mat o sen upp till dem igen o grilla med ngr till :) Mysmys
Kollade sen på film o pratade o lyssnade på musik o så :)

#21 - det var nog också varför jag kollade på den :D ,
jag såg också på win a date with tad hamilton ;) hehe :P
#23 haha, ja det är en bra orsak :D
- Mvh Emma

#25 - Jaa, du! Har du sett Into the blue? han är med i den också ;D
#26 jodå, den har jag sett :) Sett många filmer med honom, han är en av favoritskådisarna :)
- Mvh Emma

Min Lördag. Ute med skotern hela dagen. Kelade med Hampus och Viggo hela kvällen ;)

I går var jag och mamma och köpte lite nya grejor till mitt rum :) Gardiner, lakan, fina kuddar, ljuslyktor och annat fint. När jag kom hem kom min pojkvän till mig som jag inte träffat på över en vecka <3 Vi myste och kollade på film.