Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 2559 ggr
kajsalisah
0

Dagens chock!

Fick mig dagens chock när jag vaknade i morse och kom ut i köket. Tittade ut genom fönstret och såg min hane hoppa omkring lös (och jättelycklig) på gräsmattan!!

Jag flög ut med ett äpple i högsta hugg…..lyckades fånga honom som tur var och har bommat igen ordentligt om honom…. Han lyckades tugga upp nätet i sin bur, puffa upp dörren till stugan och hoppa över en 60 cm hög grind för att komma ut i det "fria" - duktigt ;)

En utbrytarkung som förhoppningsvis lugnar sig efter den planerade kastrationen på onsdag. Då ska han få flytta in i köket och får massor av yta att springa på. :)

Fridaaaa
0

Haha oj! Vilken chock :P Tur att du fångade han:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Becca-]
0

Haha, låter som min Vilda. Hon satt så fint i hagen ena stunden, och andra stunden flyger hon över kompostgallret och sitter nöjd på en snöhög och tittar.
Hon ska oxå kastreras, om en vecka, så då kanske hon oxå blir lite lugnare. Får hoppas på det iallfall!

kajsalisah
0

Kan ju tillägga att han tittade surt på mig när jag kvällsfodrade…. stackarn som blev avbruten på sin egna upptäcksfärd. Oskyldig

Pelzi
0

Vilken chock du måste ha fått! Hade ochså fått en rejäl chock och min kanin/mina kaniner smet ! XD

http://emmaskaninselar.blogg.se/