Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 3255 ggr
Spannarboda
0

KÖPES, Rex hane

Hejsan, jag söker nu en Rexhane till Avel, färg spelar ingen roll alls :) gärna inte för gammal. Vad har ni att erbjuda? Jag finns i KOPPARBERG, vill inte behöva åka allt för långt. Visa gärna bild oxå!

LinneaJohaanson
0

Dragongårdens har! Super fina.
Hon finns ju i Uppsala, men transport brukar inte vara svårt

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Spannarboda
0

Honan är därifrån, hanen hon har tillsalu är tyvärr pappa till dottla :( Annars hade jag gärna köpt en utav henne, åkte 40 mil för att hämta lill tjejen :)

imsuchadiva
0

Jag finns i Arboga och har rex hanar till salu. Bilder finns i min tråd Lejonhuvad kanin & rex kaniner säljes
tartanskaningard.webs.com

Spannarboda
0

#3- Inte för att vara elak på något vis, men jag ser inget som är vackert i den teckningen tyvärr, ta inte illa upp!

[vretenskaniner]
0

Du vill inte låna Boyze eller Dennis då? Flört Fast kanske jobbigt att åka så långt igen :p

Spannarboda
0

Hade gärna lånat :) Du kan ju komma och hälsa på mig & Dottla och ta med dig ena ^^ :D

imsuchadiva
0

#4 Varför skriver du då att de inte spelar någon roll Ang färg..?
Om man dessutom avlar seriöst så bör man väl verkligen bry sig om vilka färger man korsar hur som hellst?

Denna kommentar har tagits bort.
LinneaJohaanson
0

Håller med #7
Tycker själv ryssteckning är bland det finaste som finns!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Spannarboda
0

Jag tycker inte alls om den tyvärr, och jag är inte så förtjust i röda ögon, jag sa inte att jag TAR Vilken färg? som helst, utan att ni får komma med förslag på Vilken färg? som helst :)

Valkyrie
0

Sen kan det ju såklart vara så att man kan komma på efter vilka man helst inte vill ha.
Man behöver ju inte innan tänka på vilka man inte vill ha erbjudande av.
såklart man måste kunna få säga om man inte gillar en viss färg som man kanske glömde nämna att man inte gillade?

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Spannarboda
0

#13 - Tack :)

Puttar upp denna tråd lite :P

Rexkanin
0

Kommer förmodligen ta en kull på mina rexar i april/maj. Färgen är castor. För mer info klicka här :)

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

Spannarboda
0

Det kan vara intressant :) Just köpt en castor hane :) vi får väl hålla kontakten ^^

Rexkanin
0

#16 Ja, det får vi göra! :) Kommer lägga upp en tråd när dem är parade isånnafall. ;)

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com