(S) Dv.v Rex honor
Jag är mycket intresserad, du får PM om några sekunder. =)
Nu har du fått ett PM från mig. =)

putt
Jag vill som sagt Ha Diva. Jobbar bara på transporten.

putt
Måste fråga, vilket län ligger Värnamo i?
Finns nån av dom kvar? :) Är ev. intresserad ;D
#7 Den på bild finns kvar. Jag söker transport just nu för att kunna köpa den. =/
#8 okej..:) SÅ om du hittar transport så finns ingen av dom kvar? ;)
#9 Korrekt.
#10 okej :)

7# Jag har kaniner kvar om du är intresserad. Alla har jag inte annonserat ut som "Till salu" och finns inte på min hemsida än.
#12 Okej :)

Kan ev. transporteras till LU.
Kan transport fixas till LU så kan jag få hem henne via en bekant där ifrån. =)

Ok!
Jag åker bara upp över dagen på Lördagen isf! Om jag nu åker..
Jag vet inte om det framgår på fotot men Diva är inte wienertecknad om du undrar.. hennes mamma är det och pappan är wiener-bärare!
**Johanna:
**Har du hunnit fundera på några nya kullar med Tristan eller Cola??
#16 Jasså, hennes båda föräldrar bär på winer?
#19 som jag ser på hemsidan så är de flesta bärare utav wiener eller wienertecknade :p
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
#20 Ja men det är inte alltid de bär anlaget bara för det finns i släkten. Har båda gett vita + blåögda så bär båda anlaget.
#20 lättaste är om du kollar på hemsidan på föräldrarna hon skriver ut h-beviset på de flesta ^^
#22 Jo men det måste inte betyda att de är anlagsbärare. Bara för att det finns i släkten.
#23 nej, men sånt här kan vi ta via pm.
vi behöver inte förstöra hennes tråd annars kan du öppna en egen.

putt

Nu är det bestämt 100% att jag åker till LU på lördag!! Jag kan därför transportera kaniner dit!
Det är många som är intresserade av Diva men fortfarande ingen som lyckats bestämma sig.. så hon är fortfarande till salu! Det finns även några Dv.v. Rex hanar till salu i Svart och blått-wienerteccknat!
Mvh Johanna

putt

putt
har du någon hemsida som man kan kolla och läsa mer om dom? :)

Jag är på LU nu på Lördag mellan 12.00-13.00 vid ingången till utställningshallen.

Nu ska min "personliga sajt" fungera!! Så ni kan hitta länken till min hemsida där! Hoppas det funkar nu!! 

putt

putt

putt

putt

putt

puuut