Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 489 ggr
KajsaM
0

Tips på artiklar.

Skulla vi vilja ha :) Även fast vi har mycke artiklar på g nu. Men vad för artiklar vill ni mer ha?

Gasoline
0

Skulle man inte kunna fixa en artikel med en snabb genomgång på de olika kaninraser som finns? Har sett att det är många som är osäkra och undrar saker om raser. Dessutom skulle jag vilja läsa om det =)

Tina-A
0

#1: En lista med olika raser menar du? :)

Eller en lista med fakta om varje? För vi försöker ju lägga upp en grej om alla raser :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Gasoline
0

#2 Men att man typ tar Hermelin och sen lite fakta om den, att det är en av det minsta raserna, temprament osv. Sen går man till nästa och har allt i samma artikel fast mer kortfattat..

Tina-A
0

#3: Jag hajar! En sån artikel skulle vi nog kunna jobba fram :)

Fler förslag?

Jojsan
0

vad man ska göra åt kaniner som är inne i tonårsåldern och berätta lite om det osv…. det vore  en bra artikel tror jag :)

KajsaM
0

#5 Vi har en artikel om tonårsåldern :)

Jojsan
0

jasså….? det visste ja inte… ^^

Tina-A
0

[Quellii]
0

Kanske speciellt om "clicker", det finns ju dom som tränar sina kaniner med hjälp av en sån ;D Jag hade gärna läst den ^^

Tex hur man går till väga osv, kanske lite länkar till sidor som säljer osv ^^

KajsaM
0

Hum, vi skulle lägga upp en elr hur var det Tina?

amand
0

#9 Hade just tänkt skriva det! :D

Tina-A
0

#10: Jag har också för mig att jag "hört" något om saker, men det kanske bara varit uppe och vi inte tagit tag i det.. Måste ju vara ungefär som att clickerträna andra djur så det borde ju gå att hitta information om! Kanske någon på forumet som testat det själv?

KajsaM
0

Joo typ Aourora elr vad hon heter ^^,

Tina-A
0

#13: Hon är online nu ^^ Får se om hon svarar i undersökningen!

Fler förslag? Jättebra att ni kommer med förslag måste jag säga, annars kan vi ju inte skriva om saker som just ni vill läsa om!

KajsaM
0

Jag skulle vilja ha en artikel om dom första dagarna då man får hem kaninen. Hur man gör med maten osv.

Gasoline
0

En artikel om vad man kan göra åt bomstyriga kaniner kanske? Hade problem med min förra kanin, den attakerade mig när jag kom in i buren. Fast det kanske ni har?`

Och en om vanliga sjukdommar kanske? Fast det kanske ni oxå redan har? =P

Tina-A
0

#16: Sjukdommar har vi :)

Gasoline
0

#17 ok, det var det jag förstod jag med.. Men bättre med ett förslag för mycket än förlite =P

KajsaM
0

Självklart ;)

Jojsan
0

man skulle kunna ha en artikel om hur man bygger en utebur..? :) och tips? på bra virke till buren osv :D

Gasoline
0

Har ni en artikel på det där med vadför man inte kan ta ut en innekanin mitt i ventern och sådär? Min kompis gjorde det nyss (va ju inte mitt i vintern men alldelles för kallt) det var typ 0 gradigt på dagarna och jag sa att hon inte kunde göra så då dom inte har tillräckligt med päls. Många förstår inte vadför man itne kan göra så.. Så om ni inte har en artikel om att göra om inne kanin till utekanin osv så skriv en, för djurens bästa..

Frida-L
0

#20 Jag tänkte också på det..

Stj3rnfallet
0

Hm.. Finns det ngn bra artikel för nybörjare?:P Om lite allt möjligt som är bra att veta. Är för lat för att kolla :P

KajsaM
0

det var smart Sandra! :D

ciss
0

Om olika hårslag? Fuchs, rex, angora osv?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

#23: Japp, det finns det, ex "innan du köper kanin" "skötselråd" "vad ska din kanin äta" "burar" och "aktivera din kanin" tycker jag alla är bra nybörjar artiklar beroende på vad man känner att man vill läsa om :P

KajsaM
0

#26 Men alltså att man beskriver kaniner, att den t.ex måste äta hö och få mycke Motion osv. Jag kan göra det ;)

Stj3rnfallet
0

#24 Tackar!:D

#26 Ja, iofs, de är ju bra =) Minns inte riktigt vad jag tänkte längre, men det var iaf bra!;) Kanske kommer på det ngn gång =)

#27 Ja, men det var typ lite såna grejer jag tänkte och nått annat också, meen eftersom att jag börjar bli gammal har jag glömt :P