Värt priset?
Såg tråden Furminator och blev intresserad!
Har en hane (någon vädursblandning) och känns som om han fäller alla dagar året om -.- eller iallafall oftast när vi ska på utställning men annars lite annars också xD
Så jag undrar om en Furminator är värd att köpa? :) Tycker det är väldigt jobbigt med all denna lösa päls, min pappa uppskattar heller inte det då han är allergiker. Mina andra 3 kaniner fäller inte på detta vis :S
Men, nu var jag innte på webbshoppen Teddytassen och såg den här, är det en Furminator? :) Och finns det billigare/andra? :)
Japp, den du länkat till är en typ av furminator.
Jag köpte min via Tradera och är supernöjd!
Tog 2 borstningar så var min hanes fällning borta. 
Den såg faktiskt riktigt bra ut 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Är något liknande, men jag tror detta är en "kopia" om du förstår? :) Kolla på tradera, där kan man få till ett billigt pris om man har tur ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej tack för svar! :D
#3 Hur vet jag hur en "riktig" ser ut? :)
#4: Det märker du på priset.
En äkta furminator kostar ca 400kr och uppåt.
#5 Aha, men den som ja länka, tror ni den funkar? :)
#6: Jag tror nog att den funkar. =)
#6 Okej bra :)
Kollade lite på Tradera nyss å ifall ja köper en därifrån, ska man ha storlek Small då? :)
Small tror jag blir bäst, det är den jag har på min och medium skulle nog bli lite för stor.
Dessa borstar är verkligen super, har en sån till mina hundar ^^
har då kopia och den fungerar lika bra.
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Jag har en äkta och en kopia. Kopian är minst lilka bra! Äkta furminator kan man få för någon hundralapp på Tradera (med lite tur). Jag betalade 1:- för min, plus frakt på 49:- från Kina. Men det får nog kallas för megatur
.
Jag har en medium..funkar bra men en small hade varit bättre. :)
MVH John
Om det blir på Tradera köper jag en Small å annars köper jag den kopian från Teddytassen. Får fundera lite :)