Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 5627 ggr
Jenniebreen
0

Bortskänkes omgående.

Då jag försökt att få sålt mina kaniner utan att lyckas skänker jag nu bort dom till ett MYCKET bra hem. Har valt att endast lägga ut dom här eftersom jag inte vill att dom ska bli omhändertagna om någon som inte har kaninerfarenhet eller av någon som vill använda dom till andra ändamål.

Kaninerna nedanför är ute kaniner och är vana vid det, dock inte lukas.

Finns i Kungsbacka och leverans till göteborg kan ordnas varje dag, längre sträckor går oftast att lösa!

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Jenniebreen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Krongårdens Lukas Kön: Hane
Född: 14/9-2010
Ras: Dvärgvädur
färg: Järnzobel
Har härstamningsbevis.

Info om Lukas: Den mest sociala kaninen du kan tänka dig, kommer alltid fram i buren och vill kela och är alltid dig till lags, vill du sitta i soffan vill han också det och vill du bara klappa honom så uppskattar han det, En riktig kelgris som kommer att bli en vän för livet

Till vänster på bilden.

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Jenniebreen
0

Minus Kön: Hane
Född: 2010
färg: Viltfärgad

Info om Minus: Minus kom in för omplacering nu i sommar och jag beslutade mig för att behålla honom själv, men tyvärr efter att jag beslutat mig att endast hålla på med utställningskaniner så fick även han bli tillsalu, innan bott hos en barnfamilj med äldre barn som tagit mycket väl hand om honom. Riktig kelgris som behöver hanteras lite mer med kloklippning och med att bli buren.

Jenniebreen
0

Krongårdens Dollar Kön: Hane
Född: 2008
färg: Blå
Har härstamningsbevis.

Info om Dollar: Den mest underbara kaninen som finns enligt mig, ett tufft beslut att ta men jag vet att det finns någon där ute som kan ta hand om han minst lika bra som jag har gjort. En duktig avelshane som ger ifrån sig underbara avkommor med mycket bra temprament och psyke. Dollar är precis som en hund och kommer när man ropar, dock vill han inte att man bär honom, men med träning går det mycket bra

Jenniebreen
0

Chanel Kön: Hane
Född: 2010
Ras: Lejonhuvad dvärgvädur
färg: svart
Har stamtavla hos uppfödaren

Info om chanel: En mycket hanterad kanin som är mycket självsäker och riktigt snäll mot andra kaniner och mot människor, kan gå på låda och är van att bo ute.

Jenniebreen
0

Alfons

**
Kön:** Hane
Född: 22/8-2010

Ras: dvärgvädur
färg: Blå

Har härstamningsbevis.

Info om chanel: En Jätte söt kille som har riktigt fin färg och temprament, trivs ute och gärna i sällskap. Mycket hanterad.

Jenniebreen
0

Kontakt uppgifter:

Telefon - 0761744701
Mail: Jenniebreen@hotmail.com 
www.jenniebreen.dinstudio.se

Eller skicka iväg ett PM eller skriv här.

Fridaaaa
0

Dem är verkligen fina, speciellt dollar tycker jag:) Fast jag har verkligen inte platsen:( Hoppas att dem får bra hem! För det förtjänar dem!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jeppo
0

Man får inte göra bortskänkes annonser?

Zvintos
0

#8: Jodå, finns ingen regel emot bortskänkes här på sajten.
Däremot har djurannonser en regel emot det.

Jeppo
0

okej vad bra :D! då ska jag lägga ut (:

Jenniebreen
0

_**Putt!

Lukas och minus har hittat nya hem med resten söker fortfarande långvariga hem.**_

Emelie
0

Ingen av dem är kastrerade?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Jenniebreen
0

#12 nej tyvärr.

Jenniebreen
0

Putt! :)

Dollar är den ända som finns kvar nu ! :)