R.I.P
To my little Rabbit Charlié
Vill bara att han ska veta vissa dagar var väl inte så bra mellan oss man blev irriterad på honom men glöm dom dagarna.Dom betyder inget du var mitt allt och jag kommer aldrig glömma dig!
Jag kommer ihåg den dagen vi fick besked att min lilla älskling inte skulle klara sig.Det var det värsta beskedet jag någonsin en så länge har upplevt. Min bebis skulle dö! Det var inte lätt
Många tror väl att en kanin kan man väl inte få så stora känslor för men jo det kan man verkligen !! Min kanin var precis som en hund han kunde tricks han var rumsren och följde mig hela tiden sov i min säng m.m.. skulle sitta i soffan när man var där ville inte vara ensam och skulle sitta i knät och kela jämt han gick till och med lös utomhus och när man ropade på han så kom han direkt. Kommer aldrig glömma min lilla älskling och ingen kommer någonsin kunna ertjätta hans plats i mitt hjärta.
Men kom ihåg vetrinären vi var hos några dagar innan han dog jag grät ju eftersom jag visste att han inte skulle klara sig. Men jag hade ändå hopp . Men då sa vetrinären det är biligare att köpa en ny en att hjälpa honom. Då blev man så jävla arg men jag sa inget men det sårade en ännu mer att veta att vissa människor även vetrinärer inte tycker smådjur är värda något!!
R.I.P :(
/ Tilda
rip, beklagar!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
rest in peace :(
Beklagar verkligen, rip!
usch, vad tråkigt :( r.i.p
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
R.I.P. <3
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Vila i frid Charlié <3