Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 546 ggr
Maleficum
0

Bortsprungen kanin

Hejsan!

Min kusins kanin sprang bort i lördags i Södra Ängby (Bromma/Stockholm), han är viltgul dvärgvädur (liknar dock mer en englesk vädur och är för stor för att vara dvärg). Om någon bor i området får de gärna hålla utkick och kontakta mig ifall de ser något! Han är ett rikgit energiknippe till kanin och förlorar lätt i vikt om han inte får kraftfoder =/

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

KajsaM
0

Åh *håller tummarna*

myriis
0

Hej! Vad tråkigt att din nin rymde =/. Rymde den idag eller var det ett tag sen? Kaniner är "revirtänkande" så dem återvänder ofta till sitt "revir" (hemma i buren) vid skymning. Ställ ut en skål med mat och en bur med halm och hö, samt vatten!

KajsaM
0

#2 Maleficum´s kusin ;)

myriis
0

#3: Menar du att du är hennes kusin? :P Kul isåfall =)

KajsaM
0

#4 Haha nej det är inte Maleficum´s kanin utan h*ns kusins kanin :)

myriis
0

#5: AHA! Nu fattar jag x) Jag bara "Kajsa, är hon kusin med henne eller? ;S" ^^

Tina-A
0

Jättetråkigt att höra. Min kanin var borta en natt förut men hon gick aldrig ifrån våran tomt. Hon låg och gömde sig under verandan, stackarn. Kaniner brukar inte springa iväg så långt! Leta i området

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Maleficum
0

Det är min kusins kanin ja som sprungit bort och vet att de är revirhävdande och sånt men befinner mig 50 mil ifrån så kan inte hjälpa honom med att leta efter kaninen tyvärr så tänkte försöka via internet iallafall (så det iallafall känns som man gör någon nytta) och som jag skrev så sprang han bort i lördags tydligen (borta när kusinen skulle ta in han från altanen)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

myriis
0

Mina kaniner brukar rymma ofta. Roxy älskar att retas. Hon springer ca 2 meter ifrån mig, och sen "flyger" hon iväg, fast aldrig utanför tomten. Jobbiga kanin :P
Candy därimot är mer mattekär. Antinge stannar hon vid mig eller så springer hon till sin rasthage hon hade förra året (sötnos, hon kommer ihåg den ;) )