Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 660 ggr
SaraB
0

Popcornskutt?

Min lilla tös Molly, hoppar. Wow, hon är en kaninunge, klart hon hoppar, men det ser ut som om hon blir rädd för något som inte finns och så gör hon ett helt galet skutt eller spring och sen är allt klart. Ibland gör hon detta flera gånger på rad.
Kan tillägga att hon ofta typ skakar på huvudet innan, eller aa, slänger med huvudet.
Är detta popcornskutt/glädjeskutt? Skrattande

myriis
0

Popcornskutt var ett roligt ord :D

Så brukade min dvärghare göra när hon var mindre. Nu har hon slutat, men det var iaf glädjeskutt =)

Noa-Nisse
0

hm,, det låter som ett glädjeskutt!! det är bara bra om hon gör det för det visar att hon att hon är lycklig över att få en stor yta att springa på! tror jag =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

SaraB
0

Ja, Noa_Nisse för hon gör det när hon är ute och springer :)

Noa-Nisse
0

hihih! va bra att hon gör det då Skrattande Skrattande Skrattande

Sofiia
0

åh, då lärde jag mig någonting nytt och bra :) Jag har alltid misstänkt nåt som obehag elle rnånting sånt xD

twinnie
0

Är det inte marsvin som popcornskuttar? ;P
Min kanin gör iaf jämt en massa glädjeskutt och flyger hit & dit xD

SaraB
0

twinnie, jo, det kanske det är men det är ju samma sak typ :p

Matilda_91
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det ser så himla kul ut när kaninerna skuttar sådär :)

Albin rusar jämt runt i full fart och glädjeskuttar när jag släpper ut honom i stora utehagen :)

[mjuue]
0

Små möss som är väldigt aktiva kallas popcornmöss Flört Har en just nu :P Hon hoppar runt som en galning xD

Noa-Nisse
0

#9. hihih,, jaa det ser väldigt roligt ut faktiskt :P

Fiona
0

Glädjeskutt kallar jag de ;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Tina-A
0

Ja, det är det nog. Det är bara för gulligt :) Ser ut som om dom hoppar utan att vara medvetna om det

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Firestorm
0

Jaa, Tjorvas gjorde det när jag satte honom i en liiten rasthage för att städa buren, men när han springer helt fritt i trädgården gör han det inte XD Alla mina kaniner gör det rätt ofta, Mel är väll den som gör det oftast ^_^ På bilden är Tjorvas 8 veckor gammal i en minibur och gör ett annorlunda glädjeskutt :P

Elina.
0

Mina kaniner gör också glädjeskutt rätt ofta, speciellt raya. Har ett 20-tal glädjeskuttsbilder på henne.

Tina-A
0

Haha, jag älskar alla skuttbilder på raya!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Niike]
0

#6 Jo, det stämmer, marsvin gör popcornskutt:) Mina har även en egen metod, när jag ska sova ska de envist köra race 10 varv runt i buren så att spån, bajspluttar och hö flyger åt alla håll o kanter:D Observera att de gör detta när jag ska sova!:P Hmm..;)

#8 Albin lika söt som vanligt<3 :D

#15 Jag instämmer, Raya är bäst på popcornskutt!:) HAha!

Keligast
0

haha :D vad gulliga alla kaniner är! jag själv hinner aldrig fota såna glädjeskutt :P