Sundsvalls Kaninhoppare
Hej!
Jag, min kompis och min familj har startat en kaninhoppningsklubb i Sundsvall. Den är ännu inte registrerad i SKHRF, men det är vårat mål.
Skulle vara kul om just du skulle vilja vara med :)
mejla oss här på iFokus, kontakta oss via mejl: svkh@hotmail.se eller kika in på hemsidan, www.svkh.weebly.com .
Gratis :.)

Puttar upp denna :)
Åh..synd att Sundsvall ligger 1,5 timmar ifrån mig, men den närmsta kaninhoppningsklubben jag hittat 
Lycka till, hoppas ni registreras! 
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

#2 Va synd 
Tack
Det finns ju ångermanlands kaninhoppare i ert område!
De är oftast kring Härnösands hållet och är inte så stor klubb, så sök er dit istället! Vore roligare omhttp://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=07f5db4d-e65a-46ae-ad1a-4931a5e9033e&GroupId=ea940f7b-1786-49e1-9a2f-add96cc191bf&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup man fick större klubbar som räcker över hela länet! :)
Vi (västerbottensKH) har medlemmar från skellefteå, umeå och inlandet. Däremot håller vi till i Skellefteå under vinterhalvåret, så Umeåborna får sig en bit att åka. Men vi har alltid några tappra som dyker upp.
Men roligt vore det om tex ÅngermanlandsKH skulle kunna få etablera sig i ett större område och därmed få en större klubb :)
Lämnar deras länk här :)