vad tycker du?
jag har 2underbara kaniner som jag älskar över allt annat 
idag tänkte jag på framtiden x) hihi. Mimmi är7år så hon är en gamal men glad kanin. Sen tänkte jag när hon dör
(kommer jag inte att överleva med) men skall jag satsa all tid på min andra kanin surprise, han är lite tam men inte jätte mycket eller skall jag skaffa en ny? =/ jag är hos han varann vecka eftersom mina föräldrar är skilda men han har varit själv i över 1år nu
jag vet att man inte skall tänka såhär men..
vad tycker ni här på kanin.ifokus?
Jag tycker att det är upp till dig om du vill ha en kanin eller om du vill ha 2 kaniner igen. Du kan väl försöka se hur din andra kanin tar det, om surprise verkar bli ledsen och ensam eller inte
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tycker dun ska satsa mest på Suprise, så att han blir tam. Sen köper du en till.

Håller med #2
Håller också med #2.. Lite synd att han fått vara ensam i över 1 år =/ Gör honom tam först, sedan kan du ju fundera på om du verkligen vill ha en till =) Det bästa rä ju om de kaniner du har i nuläget är tama.. För skaffar du en till kanske Suprise aldrig blir tam (inte för att du får en till kanin, utan för att du inte lägger ned all din tid och energi på honom).