rita...
hej! om ni vill så skulle jag vara jätta glad om ni ville lägga ut den bästa bilden som ni har. den ska vara klar och ljus. alltså inte suddig. Det behöver inte vara på en kanin/kaniner. men helst!
så tänkte jag att jag skulle rita av bilden. det tycker jag är jätte skoj! såå om ni nu är snälla vilket jag vet att ni är, så ladda upp den bästa bilden du tycker att du har!
(helst inte för liten bild heller)
Medarbetare på Hundar.ifokus

Vore kul om du ville rita av Lilla Grå! Inte min bästa bild, men det gör kanske inget?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#1.. ah tack! nej det gör inget! den är jätte fin! men kan du ladda upp den istället för att klistra in den! för då blir den större för mig! och lättare att rita av! Tack!

TACK!

Ciss - Fy vad söt Lille Grå är! 

Senna: Tusen tack! :)
www.frihetenskaniner.se
andra får också lägga upp bilder! =) jätte gärna!

Vill bara ha hundarna avmålade, inte bakgrunderna

nr #8 är precis så som jag hade tänkt rita av. så den ska jag rita! och nr #9. #12 är jätte fin! men jag är inte så duktig på att måla av katter. men jag kan ju försöka! sen ska jag rota av de andra också när jag är färdig med #8,#9 och #1. Jätte snällt att ni laddade upp! =)=)
#15: Kul att du gillade bilden på Enya ;)
#16.. hihi den är redan färdig! nu blev det så att det blev bara hunden alltså inte bakgrunden så du vet! jag ska fråga pappa om vi har en scanner uppe vid hans dator i morgon så kanskejag kan lägga upp den här!! =)
#17: Kul :D Ja, ville bara ha själva hunden =)

#19 Den var ju jättefin! Du är duktig på att rita… Till skillnad från mig!!! Hehe 
#19: Den är superfin :D

#22 Åhh, vad fin den blev =)

Johanna gud vad duktig du är på att rita!! Till skillnad från mig ;)
hahah #24.. TACK! men du är ju skiit bra på att ta snygga foto!! =)=)
Jättefint du har ritat!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Testa o rita av en häst ? :P

Okej, men hoppas du klarar det iaf :)
www.frihetenskaniner.se

Den bilden på Skruttan du ritade blev oxå väldigt fin! :)
hm,, idag är jag ganska upptagen. men kanske kanske imorgon så kan jag hinna..
Det här är helt klart bästa bilden jag tagit! Inget slår den! 
Min söta Zvinto!
kan oxå rita!!!Kolla mitt fotoalbum!!

#35 Wow vad snyggt du ritar :)
såå.. jag han visst endå rita hästen idag.. men jag blev inte så nöjd efterom jag inte hade så mycket med tid.. men men..
#27, #29 och #30.. de blir nog lite svåra att rita av eftersom de är lite för suddinga. men de är jätte fina bilder!! =) ni har verkligen jätte söta kaniner!!!
Jag ska försöka rita av #34.. men det blir nog svårt ;)
#37: Oj, den blev ju superfin! Du är verkligen jätteduktig =)

#37, den blev ju kalas ! :D Tackar :):)

Du ritar också ruskigt bra love_bunnies ! :D
Eftersom ingen målat av hampus #14, så tänkte jag försöka ge mig på det :P Blixten på kameran gjorde honom lite ljusare än vad jag ritat honom, speciellt nospartiet ser ljusare ut än vad det är. I alla fall :) Hoppas du inte misstycker noa_nisse!

Vad fint ni ritar! Rita gärna av 1# också, min Lilla Grå <3
www.frihetenskaniner.se
#42: Jättefin =)
#43: Det blev ju jättelyckat ;D
#37 hmm… jag tyckte de var ganska skarpa… :S men för att måla av de kanske man behöver jätteskarpa bilder..? ;)
#46..äh,, jag vet inte, men jag tyckte det var svårare. men jag kan ju alltid försöka igen :D:D
guuud va fin bilden blev på hampus tina!! nejdå! klart det går bra!
#47 aha, ok :D
Tack ^^ Jag blev rätt nöjd

Nu ritade jag hampus igen! Ritat ciss kanin också, men det var svårt så noa_nisse får lägga ut den. Blir den sista bilden jag lägger ut. Hampus blir så bra på bild ^^
Om ni inte förstår så står han på ett berg som han precis har bestigit! Det borde ju självklart varit en morot på flaggan, men det kom jag på efteråt.. Orkade inte skugga bergen!

Tina! Wow vad du ritar fint :D Hampus blir såå fin ;-)
#57.. heheh jaa! den blir perfekt!! =) jag ska göra den så snart jag får tid!! =)=) jätte fin bild!
#58 ok va bra :D tack :D