tips för aktiveringsboll!!
Jag tror jag har läst detta någon annanstans här på sidan men hittar det inte just nu.
Iaf så testade jag igår att ta en näven spenat och linda hö runt så han skulle få anstränga sig och använda luktsinnet ännu mer!
Resultatet: Han var så upptagen med aktiveringsbollen när jag låg och sov att alla hans "bus" han brukar göra på natten inte hade hunnits/orkats med!
Så pröva det absolut, och har ni ingen aktiverinsboll man hänger upp så kan man göra en egen med snören och hänga upp :)
kramar från Emma och Chewie 
Nej men jag tog en tre-fyra blad bara och grävde in dem i hö på lite olika ställen
när det e färsl spenat blir inte en näve så mycket 
Ja gör det absolut
Han har aldrig vart så lugn utan att hitta på hyss på en hel natt 
Var i ett inlägg som jag kommenterade.
Kom på det heelt själv *Stolt*. Haha, nejdå.
Men det fungerar bra på mina kaniner oxå. 
Sedan fungerar det som lockande för kaniner som inte äter hö av någon andledning. Man ska ju självklart kolla upp kaninen om den inte äter hö, men om det inte är något fel. Utan bara att kaninen kanske inte ätit hö tidigare, och har svårt för det.
Haha okej sorry att jag snodde ideen :)
Min kanin älskar sitt hö så han blev ju nyfiken såfort han såg att höet hängde och började genast gå och slå på den med nosen och tillslut insåg han vad som var i :)
#6 Det är bara bra att du sprider den vidare! Inget du behöver be om förlåtelse för, jag har ingen pantent på idèen. 
Okej det låter bra
Men då vet jag iaf att du kom på den ideen
tack det hjälpte :)