Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 695 ggr
Fiona
0

Gnager på kompostgallret

mina små niner gnager på kompostgallret, vet ni om de finns nått man kan strycka på så dom slutar ?

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

tillan_93
0

dom brukar gnaga på saker för dom behöver slita ner sina tänder så ge dom något annat att gnaga på!  Om dom fortsätter så finns det medel i djuraffärer man kan stryka på men det brukar funka med vanligt diskmedel också!

Fiona
0

men dom har jämt grenar/morötter att gnaga på, funkar ättiksprit ? är inte diskmedel farligt ?:S

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Between
0

Mina kaniner gör samma sak ochdom äter också på sin trätrapp , diskmedel är väl jätte farligt?!

myriis
0

Diskmedel låter inte bra..

twinnie
0

Diskmedel är jättefarligt för både människor & djur. Stryk inte på det!

Fiona
0

nej de tänker jag verkligen inte göra, tyckte de lät helt vridet!!

tillan_93 var säker på de du ska skriva innan du skriver det

Jenny

tillan_93
0

nej dom äter alltså inte det dom går överhuvudtaget inte dit mer så dom kommer inte få det i sej!!

Fiona
0

#7 de tror jag inte på och om dom råkar få i sej då ?:O jag vill inte risklera att mina små sötisar blir förgiftade och dör!!

Jenny

tillan_93
0

Om man är osäker på att kaninerna kommer lyda kan man ta ättikssprit istället!

Fiona
0

#9 Vet faktiskt om jag kan tro på de du säger.. Men är de nån annan som har ett bra tips?, har lix kommit ifrån tråden lite;P

Jenny

[Quellii]
0

Fråga på närmaste djuraffär, dom brukar ha "Fy-spray". Det kanske funkerar för kaniner också :)

JossanH
0

fick lära mig av min gamla naturkunskapslärare att diksmedel är extremt farligt att få i sig då det är bakteriedödande, så diskmedlet kan alltså göra att många av de bra bekterierna dör i kroppen… vad händer då tro??

Sajtvärd på Iller.ifokus

Fiona
0

#11 ska kolla med vpåran djuraffär ;P

#12 javet faktiskt inte men de kåter inte bra..

Jenny