Gnager på kompostgallret
mina små niner gnager på kompostgallret, vet ni om de finns nått man kan strycka på så dom slutar ?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

dom brukar gnaga på saker för dom behöver slita ner sina tänder så ge dom något annat att gnaga på! Om dom fortsätter så finns det medel i djuraffärer man kan stryka på men det brukar funka med vanligt diskmedel också!

men dom har jämt grenar/morötter att gnaga på, funkar ättiksprit ? är inte diskmedel farligt ?:S
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Mina kaniner gör samma sak ochdom äter också på sin trätrapp , diskmedel är väl jätte farligt?!
Diskmedel låter inte bra..

Diskmedel är jättefarligt för både människor & djur. Stryk inte på det!

nej de tänker jag verkligen inte göra, tyckte de lät helt vridet!!
tillan_93 var säker på de du ska skriva innan du skriver det
Jenny

nej dom äter alltså inte det dom går överhuvudtaget inte dit mer så dom kommer inte få det i sej!!

#7 de tror jag inte på och om dom råkar få i sej då ?:O jag vill inte risklera att mina små sötisar blir förgiftade och dör!!
Jenny

Om man är osäker på att kaninerna kommer lyda kan man ta ättikssprit istället!

#9 Vet faktiskt om jag kan tro på de du säger.. Men är de nån annan som har ett bra tips?, har lix kommit ifrån tråden lite;P
Jenny
Fråga på närmaste djuraffär, dom brukar ha "Fy-spray". Det kanske funkerar för kaniner också :)
fick lära mig av min gamla naturkunskapslärare att diksmedel är extremt farligt att få i sig då det är bakteriedödande, så diskmedlet kan alltså göra att många av de bra bekterierna dör i kroppen… vad händer då tro??
Sajtvärd på Iller.ifokus

#11 ska kolla med vpåran djuraffär ;P
#12 javet faktiskt inte men de kåter inte bra..
Jenny