Elsa <3 Charlie
Nu har jag planerat Att ta en kull? mellan Elsa drömmarnas drottning och Sävast min kärlek!
Om Elsa:
Hon är en jätte snäll kanin som Älskar att vara med när man gör något. Elsa Älskar att hoppa och hon går ofta lös på gården då man är ute. Jag köpte Elsa för ca. 1 år sen och hon är helt underbar. Hon kan vara lite tjurig om hon inte får som hon vill men när man förklarat för henne vad man vill så går de mesta att lösa och hon är lika glad igen.
Född: 10 Juni 2009
Mamma: Rosa
Pappa: Algot
Ras: 50 % dvärg vädur och 50 % Fransk vädur
Färg: Blå
Ögon Färg: Brun
Klassad:
Rak: Lätt
Krok: Lätt 2 pinnar
Höjd: Inte provat
Längd: Inte provat
Om Charlie:
Charlie är en mycket cool kille som har mkt energi. super duktig hoppare. Moa som har han nu har ägt han i ca. 3 månader och allt har fungerat super. Han är jätte snäll och super fin. Han var lite reserverad där han bodde tidigare men förra ägaren trodde de var nyttigt för han att byta hem så nu har Moa han och där är han inte ett dugg reserverad och allt funkar super.
Född: 5 Augusti 2009
Mamma: Snöflingans Lenana
Pappa: Sävast Kamp För Kärleken
Ras: Vädurskorsning
Färg: Madagaskarotter brokad
Ögon Färg: Blåa
Klassad:
Rak: Medelsvår
Krok: Medelsvår 1 pinne
Höjd: Inte provat
Längd: Inte provat
Övrigt om denna kull:
Tror dom kommer bli bra hoppare och väldigt snälla och gosiga ungar eftersom att föräldrarna är så!
Ungarna kommer att finnas i Norrbotten/Luleå. Men transport brukar gå att ordna..Vi har stuga i Västerbotten om de är någon intresserad där så kan transport fixas dit.
Träffas: 12 Februari
Beräknas komma: 12 Mars
Lev.Klara: 12 maj
Kostar: 150-250 kr (beroende på färg. ögonförg mm.)
Vid intresse maila: Sandra9511@hotmail.com
10 Juli medade jag att hon var född! råkade skriva fel! :)