Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 9332 ggr
[Bolten]
0

Bildtråd - Era uteburar

Skulle va kul och se lite bilder på era ute burar och kaninstall (ni som har kaninerna ute då).

Finns säkert någon gammal liknande tråd, men hittade ingen så startar en ny :D

Pylva
0

Kommer med bild imorrn, när jag har "rätt" dator ;)

[Bolten]
0

#1 suuper :D

gaabriellaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär bor bebisen, i våran vedbod .. haha färgerna på buren ser skitfula ut, ser bättre ut påriktigt :P Det är hans toalåda på taket, men han gillar den inte så jag tog bort den Oskyldig Och tog bilden precis innan jag städat där, därför spånet ligger som det ligger Tungan ute

gaabriellaaa
0

Har ingen bra bild på sunes bur men har denna iallafall.

Han är då lösgående på dagarna i Hage .. tycker inte om denna buren speciellt mycket men fick den av min mamma när både hon och jag inte visste något alls om vad vi ville ha osv - men den funkar iallafall :)

Haha det ser så skabbigt ut med alla kartonger osv för jag satte upp dem när det var snöstorm och har inte orkat tagit bort dom Oskyldig dessutom skyddar dem rätt bra.

Jenniebreen
0

Här kommer en bild på min lilla bur med Hage som honorna och ungar brukar använda på sommaren =)

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Jenniebreen
0

Och en till av uteburarna som ska renoveras totalt i sommar och få Hage runt och ramp är det tänkt :)

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

[Wera]
0

De tre röda burarna på bilden har jag (den gula har vi inte kvar) och det är två-fackaren som jag har på min balkong, de andra två röda står hos min mamma (ena i en hundgård och andra i stallet som vi spikat på en lila flodhäst som dekoration hehe).

Sen har vi den här (min första utebur) som står tom (reserv).

I stallet har vi slagit ihop två boxar till en stor kaninhage:

Och så har vi en stor kaningård på 4x4 meter tror jag.

Här är en av våra andra, dock mindre kaninhagar:

En trekantsgård delad i två hagar:

Det var väl allt :) haha + 5 inneburar också.

Pylva
0

#7 Awsome! :)

Tretorn
0

Dumlés utebur (: Vi har själv målat den & byggt en stor Hage under, som man kan krypa in i på ena sidan, hihi. Dumlé själv har en lucka & en ramp under som han hoppar ut & in ur.

Har tyvärr ingen bild på Albins utebur..

Popstar
0

Kommer med bild när jag är på den "rätta" datorn jag med :D

jahadu
0

Min kärlek <3 (ja, jag pratar om buren x))

[h-malm]
0

Till vänster är det en 2-fackare, Wille bor högst upp och nere är det ett ledigt fack.

I mitten är det Bellas bur. 1-fackare.

Till höger är det Nisses bur. 1-fackare.

Ursäkta stolpen som är i vägen ")

Popstar
0

En bild på en av minas fyrfackare :D