Kanin KÖPES
Jag är på jakt efter en ung liten kaninhona att ha som keldjur och även hoppa lite hinder med. Jag kommer att ha kaninen inomhus så viktigt är att den inte bor ute nu på vintern.
Jag söker även efter en kastrerad hane att kunna ha som sällskap. Viktigt även här att den inte bor ute nu på vintern då även hanen kommer bo inne.
En stor bur är också intressant.
Maila mig gärna om du har en kanin som söker ett nytt hem. ems.b@hotmail.com (är nästan aldrig inne här på iFokus!)
Kanske ska tilläga att kaninhanen SJÄLVKLART kommer få lika mycket uppmärksamhet, det vill säga användas till lite hoppning och massa kel/mys!
Hej!
Jag får en kull imorn som bor inomhus med renrasiga lejonhuvade kaniner :) Har även 2 kanin hanar som kan flytta in i vår som gärna skulle komma till ett kelhem då de gjort sitt i aveln.

Hej :) Jag har en en tjuvparningskull nu efter min svårklassade hoppkanin och en av mina avels hermeliner. Det är 2st jättesöta viltgrå japan, gulsvarta. Väldigt rolig teckning måste jag säga.(har frågat en uppfödare för jag var lite osäker på färgen först) Dem är verkligen jättetrevliga :D Har inte kunnat bestämma kön än men tror att ena är en hona iaf :) Jag tror de skulle passa till det du beskriver alltså lite hopp och massa mys :]
har du bilder på dom?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Kan ju kolla hemsidan om du vill:)