annons
Jag la in en annons på blocket med mitt hemnr(som jag nu tagit bort)
och igår 24.00 typ ringde en kille och frågade Vilken ras? och hur gamla dom var och jag svarade på det.
Sen berättar han att hans hund dött och han behövde nån som vakta,och han undra om man kunde lära kaninerna att vakta om det blir inbrott :S då svarar jag nja det vet jag inte,och han som ringer är (kanske 13 år högst) säger till någon som skriker och ba ursäkta men min son är störd,och sen undrar han om det går göra köttfärs av dom och då lägger jag på!
Helt sjukt irreterande och jobbigt! Någon annan som varit med om liknade?
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
Busringning, därför har jag aldrig mitt nr i annonserna
Busringning, helt klart. De drev med dig :/
Har inte vart med om liknande, eller ja.
En man ringde och frågade om några ungar som jag lagt ut på blocket.
Och så frågade han typ; Men får man med allt?
Jag frågade bara vilka saker han menade?
Han sa; Typ badkar och sådär.
Jag sa bara nej, och sen frågade han massa av andra frågor.
Det sista han sa (Efter 1000000 frågor) var: Nej, jag ångra mig.
Jag bara: Jaha, hejdå då O_o
Jag har vart med om att det va en gammal gubbe som ringde till mig jämt o ständigt, skulle sälja min kanin, va 2 årsen.. Han frågade om kaninen kunde hoppa, hur gammal den var, jag svara på allt, sen la vi på och 10 minuter senare så ringde han igen o fråga samma saker men la alltid till nått, sen skulle han ha en till kanin från mig men ja sålde bara 1 för hade bara henne då. Och han ringde säkert 20 ggr på en dag o ringde på natten, väldigt jobbigt! Sen dess så har jag aldrig lagt ut mitt nmr när ja ska sälja nått på nätet. Va verkligen skit irriterande, så ja drog ur kontakten på telefon o bad alla som ville ringa till mig ringa på mobilen, sen har han aldrig ringt =)

Jag känner till en kompis som sålde sin kanin till en pappa och dotter, dom verkade jätte trevliga och när hon sedan träffade på pappan och dottern på ICA så frågade hon hur det gick med kaninen och han svarade; Den var delikat.. Så man får passa sig vem man säljer till också 
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se
jo jag förstod att dom tjuvringde dom var inte gamla.Väl´digt drygt!
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
#5 sånt e ju verkligen inte kul :/
Har "bara" varit med om att någon ringt och tingat en kanin och sedan inte dykt upp. 
Och en gång var det någon som frågade om det gick att ha kaninen i en byrålåda?
#7 haha herregud, byrålåda? Sånna personer e ju bara att skratta åt ju xD
Jag har varit med om massor av liknande händelser. Har några nummer inlagda i mobilen, ringer de så svarar jag inte helt enkelt.
Trist, trist, men man vänjer sig.