Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 2287 ggr
Kickan90
0

Dvv Rex/Satin/SatinRex planeras 2011

Två kullar kommer att planeras!
Med kaninen tillkommer lite foder, råd ang klippning utav klor, burmått m.m och härstammningsbevis.

Föräldrarna är vaccinerade och hälsokollade, inga sjukdomar eller bettfel i bakreledet. (dock är kull 2 ej inavlad så om det ska avlas så kolla gärna med en inavelsgrad)

kull nummer 1:
är mellan Ludde och Quia.
Färgmässigt:
hoppas jag på havanna (vit wienertecknad) blåögda!
Pälstyp: rex, satin, satnrex och lejonhuvad. kanske blir till och med satinrex lejonhuvad?

Kull nr1 passar utmärkt för er som vill aval då denna kullen kommer vara testade för bettfel och sjukdommar. Båda två är super lugna i temperamenetet men har ändå ett go i sig (:  ungarna kommer väga mellan 1,2-1,7kg

kull nummer 2:
är mellan Ludde och Princess.
Färgmässigt:
hoppas jag på havanna (vit wienertecknad)och siames/svart japan wienerteckad blåögda!
Pälstyp: rex, satin, satnrex och lejonhuvad. kanske blir till och med satinrex lejonhuvad?

Båda två är super lugna i temperamenetet men har ändå ett go i sig (: Dessa ungarna kommer eventuellt bli något större, 1,5-2,2kg.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Kickan90
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilder på föräldrarna Kull:1

Det finns redan intressen, men jag har inget först till kvarn utan här vill jag ha kontakt med er köpare.
Jag vill veta om den ska till kelhem, hopphem, avelsprojekt osv.

tillägger också att Ludde har en otroligt fin päls för att vara lejonhuvad rex :)

Medarbetare på

Kickan90
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Föräldrarna kull:2

Det finns redan intressen, men jag har inget först till kvarn utan här vill jag ha kontakt med er köpare.
Jag vill veta om den ska till kelhem, hopphem, avelsprojekt osv.

Medarbetare på