Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1529 ggr
myriis
0

Rosor!

Tycker vi kan ha en liten rosutdelning :D
Alla får "ge" tre rosor var till några här på iFokus ;) Man kan såklart också bara ge en ros eller två.

Nu hoppas jag att det inte blir så att en får jättemånga rosor och någon får inga rosor. Man kan ju tänka lite att om den personen man helst vill ge en ros redan fått en kan man ge sin ros till någon annan man tycker om =)

Jag vill dela ut två rosor just nu. Den tredje kommer säkert med tiden =) Rosorna delar jag ut till:
Tribe & **Elina!
**Tycker dessa personer sköter om sina kaniner super och är jätteduktiga :D

Matilda_91
0

Jag ger en ros till Kajsa för att hon är typ världens bästa Medarbetare ;D

Ync
0

Jag ger en ros till Ciss och Twinnie

[Quellii]
0

Min ros går till alla medlemmar på Kanin.Ifokus!
_Tack för att ni kommer med så bra tips? och råd och för att ni gör sajten till ett härligt ställe! :)
_
--'-;@ --'-;@ --'-;@ --'-;@ --'-;@ --'-;@

[Niike]
0

Ger en ros till Kajsa_ för hon (som Matilda skev) är en jätteduktig Medarbetare, kan mycket om kaniner och är mycket hjälpsam. Om man har en fråga är hon oftast framme med en gång och hjälper till.

De andra rosorna sparar jag ett tag till, kan inte välja vilka jag ska ge dem till. Alla är värda dem.  <3

Tribe
0

Mina två roser går till underbara Myriis & MarHai.

Båda sköter sina kaniner gallant, båda super trevliga och har bra koll på kaninerna. ^^,

twinnie
0

Ger en ros till alla kanin.ifokusare ! :D

Fiona
0

Ger en ros till amandab för hon är så snäll D) Dom andra två får alla på kanin iFokus dela på ;D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

ciss
0

Ger en ros till Tilda för att hon rosade alla ifokus:are, & jag är ju en av dem ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

mimmi.k
0

Jag ger oxå en ros till kajsa! Jag tycker du kommer med bra svar och är en mkt duktig Medarbetare! Kramar på dej!

myriis
0

Somsagt, ni behöver inte ge en ros till ngn som redan fått en ;p

mimmi.k
0

Jag vill oxå ge en ros till Tina_A som är en bra Sajtvärd!

Noa-Nisse
0

Jag ger en ros till Hopi för jag gillar verkligen henne så himmla mycket! hon är en person som verkligen har fötterna på jorden!

--'-;@

Medarbetare på Hundar.ifokus

huldisen
0

Jag ger en ros åt mej själv :D

SaraB
0

Jag ger min ros till amanda_b, så underbart snäll <3
--'-;@

ciss
0

Ger en ros till Noa_nisse _som verkar vara himla snäll & flitig!

--'-;@_

www.frihetenskaniner.se

myriis
0

Min tredje ros ger jag till.. hum..  Keligast

KajsaM
0

Jag vill ge min första ros till Mumintrollan :)

myriis
0

#17: Vet du förresten vart hon tagit vägen? :o

amand
0

Jag ger min rosor till SaraB och Fiona! Dom är heelt underbara! :) <3

SaraB
0

Tack Amanda. <3

KajsaM
0

#18 Hon har lite problem men återkommer när hon mår bättre :)

myriis
0

#21 Ok ;)

Noa-Nisse
0

ciss!! Ah, TACK! Skrattande så snäll du är!! =)

[mjuue]
0

Ger ros till Elina, Noa_Nisse och Clariiz :D

twinnie
0

Vill också ge ros till Myriis som alltid delar med sig av kunskaper till både gamla & nya medlemmar ;D ros ros!

Och ros till Ciss bara för att jag saknar diiiiiig. ros på dig!

KajsaM
0

Min andra ros går till Matilda_91 som alltid är glad och trevlig tjej :)

Stj3rnfallet
0

Jag måste faktiskt ge en ros till Suzzie (Pinscher2) för att jag tror att hon behöver en just nu i allt det svåra och för att hon gav mig chansen att få Qendra!=) Måste också ge en ros till en gammal vän (Lizzo) som jag äntligen har börjat få bra kontakt med igen!=) Tyvärr är inte Lizzo medlem på något av forumen =/ Hoppas att rosorna uppskattas!

myriis
0

#25: Åh, tack ;)
#5: Tack =) Såg den inte förrän nu!

Jojsan
0

jag ger en ros till Elina för att hon verkar kunna så mkt om kaniner och hjälper en alltid om man behöver hjälp med något! :)

mina andra 2 rosor sparar jag… ska se vem ja ska ge de till… :P

ciss
0

Tildan **<3
**Saknar dej gumman!

www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

Jag vill ge en ros till min kära Medarbetare Kajsa_

Och en ros till Muumintrollan som är så tokig och rolig. Hoppas hon kommer tillbaka snart! Väntar lite med min 3e ros :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

Tack Tina ::)

Noa-Nisse
0

Jag ger min andra ros till Niike för hon skriver så bra saker och är snäll som in i. Alltså en härlig tjej att ha här på iFokus!

--'-;@

ciss
0

Eichan,

_Snäll och duktig tjej, skriver mycket till mig via mail också. Verkar ha en härlig inställning till kaniner & tar väl hand om dem. En toppentjej!

--'-;@_

www.frihetenskaniner.se

[Eichan]
0

Ciss som hon själv sa så skriver vi mycket till varandra via pm :D hon är snäll och rolig och så klart, som alla andra här, en kaninälskare som jag :D

Fiona
0

tack amandab de värmde ;D<3<3<3<3

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

amand
0

#20 #36: Tack själva! :) <3

Pinscher2
0

JÄTTETACK Sandra (_Stj3rnfallet_), det behövdes verkligen kan jag lova!! Det känns verkligen jättebra att Qendra ska få komma till Dig!!! Skickar tebax en stor ros till Dig, jag & Qendra! =)

Stj3rnfallet
0

#38 Det var så lite så!=) Ja, det tycker jag med! Längtar så mkt efter henne!:D Även om Ginza surtant kommer bli avis så tror jag att hon kommer tycka att det är kul med en lite bebis!:D Hon har ju alltid varit mammig =) Tack själv!!:D För rosen och Qendris ;)

SaraB
0

Min andra ros vill jag ge till Kajsa_ som i alla väder är på gott humör! Det är tur att du finns här på forumet..!

--'-;@

amand
0

Min sista ros vill jag ge till NinniH! Jättehärlig och snäll tjej! :D

Jojsan
0

min andra ros ger jag till ciss! jättesnäll och verkar ta hand om sina kaniner jättebra :)

KajsaM
0

Tuusen tack Sara :)

Även om jag har gett 2(?) så kommer jag ge lite mer ;)

Pincher2 ska ha ett stoort fång med rosor!

[Eichan]
0

Jag vil ge en hel famn full med rosor till Pincher2, som värkar ha det jobbigt just nu..!! --'-;@ <3 --'-;@ <3 --'-;@ <3 --'-;@ <3 --'-;@ <3 --'-;@ <3

Jojsan
0

Min tredje ros ger jag till saraB som gör allt för sin lilla kanin, supersnäll är hon också! :)

Frida-L
0

Jag ger alla mina rosor till alla på kanin.ifokus som sköter sina kaniner bra :)

SaraB
0

TACK JOJSAN, det värmde oerhört :D<3
(Kaninen Molly hälsar!) :P

SaraB
0

Jojsan får en ros av mig för att hon är supershysst och sköter sina niner galant =)

Jojsan
0

tack SaraB :D Channie och Cassie hälsar också :P

Hopi
0

Jag vill ge några rosor oxå! ;)

Noa_Nisse -För att du är så himla underbar!!! ;) Tack för din ros oxå! Den blev verkligen uppskattad ska du veta!! *kram*

Pinscher2 -För att du behöver en vacker röd ros just nu! Och för att du är en så supertrevlig tjej!!! *kram*

NinniH - En så duktig kaninägare och gullig tjej!!! *kram*

Matilda_91 -För att du är trevlig på alla sätt och vis!!! *kram*

Kajsa_ -Du är en så duktig Medarbetare här tycker jag! Och så är du alltid så glad!!! ;) *kram*

Zvintos
0

Jag vill ge mina 3 rosor till:

Hopi: För du är en så otroligt trevlig tjej!

Pinscher2: För att du är så duktig och trevlig, och verkligen behöver en just nu. =)

Matilda_91: För att du är så snäll och go. =)

Pinscher2
0

Oj oj oj! Vet inte vad jag ska säga… Det värmde verkligen att få så många rosor, de behövs VERKLIGEN! Så jag skickar tebax dubbelt så många rosor till alla er som har skickat, jag vart så glad!

Ni har rätt… Tyvärr måste jag väl säga! Jag har det jobbigt, och haft det jobbigt. MYCKET bekymmer jag har varit tvungen att ta mig ur… Å så kom nästa smäll den här veckan.. Den hårdaste av de hårdaste: Tre av mina favoritkaniner dog… Gråter Gråter Gråter 

Känns fortfarande overkligt och man vill väl inte inse det än heller, att de faktiskt ÄR döda. Mina små vänner… Så därför har jag inte varit så flitig här på kanin.ifokus fast jag lovade ändring. Jag klarade bara inte av det…

Så jag sitter här och funderar på om jag verkligen ska fortsätta med kaninerna, om jag klarar av att fortsätta. Skulle inte klara av ifall fler dog… Men jag ska kämpa vidare, får se vad jag bestämmer mig för.

De som dog var två hermeliner: Filur & Irina och dvärgharen Grand Danois… Gråter Gråter Gråter 

Ännu en gång, TACK för alla rosor!! De är guld värda i sina här tunga stunder!!

Hopi
0

Pinscher2; Men fy vad jobbigt du har det då.. 3 st på en gång.. NEEEEJ! Men självklart måste du fortsätta med kaniner för det.. även om det är tufft nu.. Jag hoppas du gör det iaf! Men jag förstår precis hur du känner det… Jobbigt… *kram*

Frida-L
0

Ååh, stackars dig Suzzie. En ros till dig :) --'-;@

KajsaM
0

Tack Annelie :)

Åh Suzzie! Du vet att vi alla finns här :)

Stj3rnfallet
0

#53 Tyvärr brukar det vara så.. Gäller både människor och djur.. Dör 1 så dör minst 2 till under kort tid =/ Konstigt men sant.. Tråkigt nog måste vi alla uppleva det ngn gång och det är aldrig roligt och det blir nästan värre och värre för varje gång!